BCM 6Q1 {9N} stekker bezettinng?

beste leden
een aantal dagen geleden probeerde ik mijn (voor mij nieuwe polo 9N) uit te lezen maar heb het testen kreeg ik de error
K1: Short to +12
ik heb de instructies van ross-tech gevolgd tussen pin 4 en pin 7 staat {10.54 V} als ik hier een 1K resistor tussen zet woord deze spanning {0.45 V}.
nu stond er op de ross-tech site dat dit te maken heeft met de K-Line van de radio, maar de K-line van de radio zit nergens op aangesloten (Dus kan na mijn idee geen sluiting maken??).
nu is mijn vraag welke modules van de auto maken nog meer gebruik van de K-line en welke stekkers zijn dit op de BCM.
Polo 2002 9N met BCM 6Q1 937049 B

Side note:
ben wel instaat een Auto-check uit te voeren, vaak na deze check is de K1 error even weg maar ben ik nogsteeds niet instaat iets uit te lezen van de auto.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
beste leden
ik ben opzoek naar wat info over de stekker bezetting van de BCM van mijn polo.
het gaat om een BCM met Code { 6Q1 937049 B }.
nu hoor ik jullie al denken: waarvoor moet je dit nou weer weten?
ik heb een Vcds error op de K1 van de auto { K1: short to +12 }
en er werd mij aangerade om wat modules los te halen om te kijken waar deze error zit.
maar ik wil niet zomaar aan stekkers gaan lopen trekken.
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!