Basic's Polo 9n3

Hallo ik ben Basic,
Twee maanden geleden een polo 9n3 aangeschaft, was eerst even aan het rondkijken op het foum en wou me hierbij even voorstellen. Auto was niet in perfecte staat, maar ik heb hier bewust voor gekozen, zodat ik er hopelijk veel van kan leren tijdens het opknappen en aanpassen.

Zo zag mijn polo er uit bij aanschaf (Nadat ik hem gewassen had, hij was niet bepaald schoon):
oN8GZdl.jpg


Diezelfde dag ben ik aan de slag gegaan met een paar kleine aanpassingen, linker koplamp had veel vocht + barst en het kapje van de rechter knipperlicht was kapot, dus meteen nieuwe besteld. Zag ondertussen een GTI grill, dus deze heb ik ook meteen besteld.

De volgende dag gemonteerd:
9fYe1mT.jpg


Een paar weken verder besloot ik dat ik en mijn grote kleine vriend (hond) toch wat afstand nodig hadden van elkaar, dus even een hondenrek gemonteerd achterin. En om er voor te zorgen dat hij niet stikt van de zon ook een set privacy shades gehaald. Dit is een tijdelijke oplossing want ik wil de ramen gaan tinten in de zomer.

Voor de rest heel wat plannen op mijn to do list, maar alles op zijn tijd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Nog wat foto's van de laatste aanpassingen. Ik had geen achter ruitenwisser en antenne, nu wel, van de sloop, maar zgan.
2DIN radio erin, geen A merk, maar ik ben tevreden, moet alleen nog een frame omheen. Ook even foto's van het rek en de privacy shades erbij.

Dit weekend even experimenteren met plastidip, als het me bevalt plaats ik foto's anders haal ik het er snel af Stick Out Tongue

zerIWcc.jpg


bTJWSHo.jpg


3EboEbT.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Het is geen ZIPtuning geworden voor mij, op het laatste moment nog van gedachte veranderd en bij VAGtechniek een afspraak gemaakt.

Nu weer paar honderd kilometerjes verder sinds mijn bezoek bij VAGtechniek... In een woord, geweldig! Het is nog steeds geen raceauto, helaas, maar dat kleine beetje extra is echt net wat je nodig hebt. Heb ook het gevoel dat de auto iets vloeiender aanvoelt, maar dit kan ook tussen mijn oren zitten. Echt een aanrader dus.

80pk --> 100pk
195nm --> 240nm
 
  • Leuk
Waarderingen: IbifaHo
Ben niet zo van de kleine updates, dus nu even een grote. Heb de laatste paar weken heel wat pakketjes binnen gekregen. Polo moest even naar smaak ingericht en bekleed worden. Veel aanpassingen gedaan, te veel om op te noemen. Voor de geïnteresseerde, de lijst is te vinden in mijn showcase.

Maar zo ziet mijn polo er nu dus uit:

DZjzrPg.jpg


igbAw0I.jpg


5S0xec1.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!