BART :: 2001 Volkswagen polo 6n2

Dat is nog best veel in vergelijking met de 6n2 van mn opa, die heeft m nieuw gekocht in 2001 en begin deze maand ingeruild met 51000km op de teller Stick Out Tongue

Haha dat klinkt als dit maar dan van opa
animaatjes-springende-66403.gif
 
Mijn allereerste Polo (2F) was meteen het topmodel: de G40, origineel Nederlandse wagen! Daar heb ik bijna 7 jaar met heel veel plezier in gereden. Deze kon ik goed inruilen voor een reflexzilveren 6N2 uit 2001, ik ging toen terug van een kleine 130 pk naar 75 pk...De 6N2 heb ik bijna 6 jaar gehad, particulier verkocht en nu heb ik mijn huidige 9N3. Ik ben blij dat ik, voor mij persoonlijk althans, de mooiste Polomodellen heb mogen bezitten.
 
mijn eerste auto was precies hefzelfde op het motor blok na want ik had een 1.4mpi met 60 paardjes
ik heb er niet veel plezier van gehad de distributie liep al snel stuk..
daarna nog een 6n2 gti gehad ik vind het ook 1 van de mooiste modelen van de polo..
erg fijne autos maar ik zou nu niet meer willen ruilen hoor;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!