Voorstellen Bj6Rgti - Polo 6R GTI

google maar is op "CAVE MOTOR'
Komt mij bekent voor.. de polo had een olie verbruik waar je U tegen zegt. Heb namelijk gemodificeerde ketting en zuigers vervangen. Daarbij ook de kop gevlakt en wat daar bij hoort wat achteraf niet nodig was.
20190131_215259.jpg

20190218_214827.jpg
20190129_210244.jpg
Het olie verbruik is daadwerkelijk afgenomen. Omdat de auto is getunned is moet er rond de 7000 km een liter olie bij daar kan ik wel mee leven. Over een paar weken gaat de auto op de test bank en wil dan graag weten wat voor een vermogen de auto heeft. Want ik had al aangegeven in mijn intro dat ik in de toekomst wat motorisch gebied ga doen dat heeft er wel mee te maken.
 
Volkswagen  Polo 6R GTI  1.4 TSI 210 pk 
Komt mij bekent voor.. de polo had een olie verbruik waar je U tegen zegt. Heb namelijk gemodificeerde ketting en zuigers vervangen. Daarbij ook de kop gevlakt en wat daar bij hoort wat achteraf niet nodig was.
20190131_215259.jpg

20190218_214827.jpg
20190129_210244.jpg
Het olie verbruik is daadwerkelijk afgenomen. Omdat de auto is getunned is moet er rond de 7000 km een liter olie bij daar kan ik wel mee leven. Over een paar weken gaat de auto op de test bank en wil dan graag weten wat voor een vermogen de auto heeft. Want ik had al aangegeven in mijn intro dat ik in de toekomst wat motorisch gebied ga doen dat heeft er wel mee te maken.
ok goed gedaan man.
zijn echt hele mooie auto's
heb er ook zelf vaak in gereden.
maar veel van deze motoren zijn overleden.
je hebt een mooie wagen man.
wees er zuinig op. (Erg gewilde auto voor dieven)
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Bj6Rgti
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!