Bandenspanning af fabriek 195/55 R16

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Kan iemand s.v.p. een foto maken van de bandenspanningssticker (in de deurpost) van zijn/haar Polo AW met af fabriek 195/55 R16 banden?

Ik had namelijk af fabriek 185 maar deze zijn vervangen voor 195/55 R16 en klopt de info van mijn sticker niet :)
Thanks!
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
ja dat bedoel ik, is dat origineel geleverd af fabriek die maat? anders had je dit niet hoeven doen toch?
De 185 wel ja bij aflevering heb ik deze vervangen voor 195 door de dealer. Vandaar de vraag of iemand met standaard afgeleverde 195 banden af fabriek een foto wil posten van zijn/haar sticker met daarop de bandenspanning. Thanks
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik heb 17” dus kan je niet helpen. Ik heb w twee vragen: Waarom heb je dit laten doen, en waarom interesseerd de info op die sticker je?
Omdat ik de 15inch wieldoppen met 185 banden niet mooi vind en kreeg een mooie deal op nieuwe Beats 16 inch velgen met 195 vanden van de dealer.

Mijn vraag is daarom wat de bandenspanning is voor 195 wielen. Omdat volgens mij de bandenspanning van 185 anders is dan 195 of ben ik abuis?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Ik snap er niks meer van, heb je dan eerst 15 inch velgen gehad? en nu 16 inch velgen? dat je daarom ook naar 195 bent gegaan?
Yes mijn auto was een demo auto van PON Nederland. Comfortine business deze had 15 inch en heb ze laten vervangen voor 16 inch met 195 banden door de dealer.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Omdat ik de 15inch wieldoppen met 185 banden niet mooi vind en kreeg een mooie deal op nieuwe Beats 16 inch velgen met 195 vanden van de dealer.

Mijn vraag is daarom wat de bandenspanning is voor 195 wielen. Omdat volgens mij de bandenspanning van 185 anders is dan 195 of ben ik abuis?
ja he he nu snap ik hem, het lijkt namelijk alsof je alleen je band heb laten vervangen naar een 195, maar goed je kan bij de dealer toch zo'n stickertje bestellen dan kan je die oude er uit halen, klopt alles weer
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
ja he he nu snap ik hem, het lijkt namelijk alsof je alleen je band heb laten vervangen naar een 195, maar goed je kan bij de dealer toch zo'n stickertje bestellen dan kan je die oude er uit halen, klopt alles weer
Oh thanks wist niet dit kon. Zal het morgen even vragen.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
IMG_20191224_103314.jpg bij mij staat er dit als je af fabriek 185 banden hebt. Ik heb het idee dat als je 195 er achter af hebt laten plaatsen dit niet veel uitmaakt.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!