Voorstellen Bakbeest

Hoi allemaal!

Ik ben Rob en sinds maart dit jaar ben ik met trots eigenaar van een prachtige rode Polo!
Na ongeveer 4,5 jaar rond te hebben gereden in een nu ruim 19 jaar oude Peugeot 106, waarbij de auto steeds verder uit elkaar begon te vallen werd het echt tijd voor iets nieuws . Aangezien onze gezinsauto een Seat Leon ST is, ben ik eerst binnen de VAG groep gaan zoeken. Daar kwam ik al vrij snel deze mooie Polo tegen.
Dezelfde dag nog een proefritje gemaakt en ik was meteen verkocht (en de auto ook)! :)

Aangezien ik (binnenkort) wat aan de auto wil aanpassen leek het mij wel handig(en gezellig natuurlijk) om me hier te registreren.
Maar nu eerst lekker genieten van mijn Polo!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: OKeeris en Thomas_AW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!