Automatische lichtmodule voor Polo 6R

Hoi,

Ik heb een vraag waar ik maar niet uit kom. Ik ben al enige tijd op zoek naar een automatische lichtmodule voor mijn Polo 6R uit 2013. Op Aliexpress zijn hier verschillende, blijkbaar goed werkende varianten van. Maar ik kan nog niet de juiste variant voor mijn auto vinden.

Ik heb mijn huidige lichtschakelaar er wel is uit gehaald, en kwam toen tot de conclusie dat ik een 17-pin module heb.
1636033254911.png
TC4 6R0941531D

Dat ziet er uit als de foto hierboven.
Is er iemand die hier misschien meer over weet en mij misschien zou willen helpen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Mattis Janssen
 
De lichtschakelaars die ene dikke achterkant hebben, die heb je nodig. Of die zelfs adverteren met 17-pin module vs 10-pin module. De 10-pin dus niet.

Op de eerste rij zijn nummer 1 en 4 de juiste. Nummer 2 en ik gok 3 plus die er onder passen niet. Hebben een kleine stekker (10-pin). De grootte van de stekker is belangrijk.

dump.PNG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
De lichtschakelaars die ene dikke achterkant hebben, die heb je nodig. Of die zelfs adverteren met 17-pin module vs 10-pin module. De 10-pin dus niet.

Op de eerste rij zijn nummer 1 en 4 de juiste. Nummer 2 en ik gok 3 plus die er onder passen niet. Hebben een kleine stekker (10-pin). De grootte van de stekker is belangrijk.
Hoi, dank voor je reactie! Begrijp ik het goed dat het aantal pins dus niet uitmaakt, als het maar een dikke achterkant heeft? Dus bijvoorbeeld de 14 pins moeten ook passen op de aansluiting waar normaal gesproken mijn 17-pins schakelaar in gaat?
 
Hoi, dank voor je reactie! Begrijp ik het goed dat het aantal pins dus niet uitmaakt, als het maar een dikke achterkant heeft? Dus bijvoorbeeld de 14 pins moeten ook passen op de aansluiting waar normaal gesproken mijn 17-pins schakelaar in gaat?
Nee. Je moet hetzelfde aantal pins hebben. Ik gokte dat de kleine 10 heeft. Kunnen er ook 14 zijn. Sorry. Je hebt zeker de 17 pin variant nodig met een grote stekker.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Nee. Je moet hetzelfde aantal pins hebben. Ik gokte dat de kleine 10 heeft. Kunnen er ook 14 zijn. Sorry. Je hebt zeker de 17 pin variant nodig met een grote stekker.
10 pins is inderdaad de kleine, daarna komt 14 pins (grote stekker) en ik heb een 17 pins in mijn auto (ook een grote stekker). Alleen ik heb daarvoor nog geen automatische lichtmodule gevonden of een andere oplossing hier voor.
 
Hmm, dan weet ik het ook niet. Dacht dat er maar 2 varianten waren. Een kleine en een grote. Wie weet, weet iemand anders op het forum meer? En anders de zoekfunctie even gebruiken
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
Hmm, dan weet ik het ook niet. Dacht dat er maar 2 varianten waren. Een kleine en een grote. Wie weet, weet iemand anders op het forum meer? En anders de zoekfunctie even gebruiken

Ik zal nog is op zoek gaan en ondertussen hopen dat iemand hier misschien meer van af weet. Lijkt me tof om automatische verlichting te hebben bij bijvoorbeeld het ontgrendelen van de auto.
 
Ik zie net deze advertentie op Ali.


Zij verkopen een light module met een 14 pins connector. Maar hebben volgende foto in hun advertentie staan.

1642335984147.png

Hier laten ze een 17 pin connector zien.

Weet iemand of dit een fout is of dat het wel degelijk mogelijk is?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!