Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Automatische deurvergrendeling

Discussie in '(2001-2005) Volkswagen Polo 9N' gestart door Giltix, 8 nov 2017.

1. Giltix

Giltix Active Member

Lid geworden:
    30 jul 2017

175
    31
    28
    Beste forummers,

Ik had me ontzettend verheugd een centrale deurvergrendeling (op afstandsbediening) in te bouwen in de auto. Helaas is het leven niet altijd een ponykamp (ha, ha, ha), dus zit het me even niet mee.

Ik heb dit setje gekocht: KLIKKKK

Helaas ondersteunt dit setje elektrische circuits met 2 kabels, een ''open'' en ''sluit'' kabel. Gelukkig heb ik een Polo 9N uit 2004, die blijkbaar diezelfde aansturing doet met een zogenaamde massa van de auto. Met andere woorden: ik heb 1 kabel en deze regelt zowel open als dicht.

Ik heb gehoord dat hier iets van een weerstand tussen moet om het correct te kunnen laten werken. Échter, omdat we wel over de massa van de auto praten wil ik niet dat dit problemen gaat opleveren en overal elektrische storingen tevoorschijn tovert op mijn dashboard. Daar ben ik immers niet zo'n fan van.

Ik bezit reeds centrale deurvergrendeling, maar zonder afstandsbediening.

Hoe dan ook. Zou dit te riskant zijn om het te laten werken, wat zijn de alternatieven? Ik heb wat research gedaan en kwam uit bij een 6Q0959433E module. Werkt dit (eventueel gebruikt?) plug en play? Welke sleutels moet ik daar dan eventueel bijkopen? Alvast bedankt voor de hulp.

Spritmonitor.de Volkswagen Polo 9N 1.4 75PK

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. iichel

iichel Banned

Lid geworden:
    23 jan 2014

8.294
    4.657
    113
    Die moet je me even uitleggen.

Volkswagen Polo 6R TDI stage 2 by VVT

4. Giltix

Giltix Active Member

Lid geworden:
    30 jul 2017

175
    31
    28
    Haha, dit is wat mij is uitgelegd. Blijkbaar is de massa nogal een gevoelig iets. Geen idee waarom. Dit is de informatie die ik gekregen heb en aangezien ik op internet verder niet veel vond (en er al dik 1,5-2 uur geklooid is met de kabeltjes) wil ik even wat concrete informatie inwinnen, in de hoop dat iemand er ervaring mee heeft.

5. iichel

iichel Banned

Lid geworden:
    23 jan 2014

8.294
    4.657
    113
    massa is niks anders dan de min pool van je accu. je hele carrosserie is in principe massa. niks gevaarlijks aan.

6. Giltix

Giltix Active Member

Lid geworden:
    30 jul 2017

175
    31
    28
    Dat dacht ik ook al. Heb je dan enig idee hoe ik hem het beste kan aansluiten? Dus, de open kabel aansluiten op de kabel van de CV, en de sluitkabel incl weerstand op de kabel van de CV aansluiten met een weerstandje er tussen?

7. Robin-1991

Moderator

Lid geworden:
    18 aug 2017

928
    200
    43
    ik heb dit vroeger wel is aangesloten op een golf 3.
    Je moet even weten of je deuren via massa - of via + geschakeld word.

Volgens mijn zit er altijd wel een aardige aansluit handleiding bij.

en als de set niks over een weerstand zegt lekker zonder proberen als het niet werkt kan je het altijd nog proberen

Vw Polo 6r 1.2 tsi

8. iichel

iichel Banned

Lid geworden:
    23 jan 2014

8.294
    4.657
    113

9. jerve

jerve New Member

Lid geworden:
    28 mei 2017

10
    2
    3
    Ik heb zelf voor mijn 9n een 6Q0959433E module gekocht 2e hands met nog een klapsleutel zonder baard erbij. dan zit je ook niet met inleren. wel een nieuwe klapsleutel gekocht en daar de print uit de oude in gezet en de start onderbrekings chip uit mijn bestaande sleutel.

Volkswagen POLO 9n 74 PK (55 kW) 1.4 16v

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie