Automatisch openen/sluiten ramen

Sinds kort werkt bij mij de functie om d.m.v. de AB de ramen te openen of te sluiten niet meer.
Is hier een bepaalde handeling voor om dit weer in te schakelen of moet ik daarvoor naar de dealer?
 
volgens mij kun je dit resetten door als je in de auto zit met dichte ramen, de schakelaar voor het bestuurdersraam drie keer omhoog te drekken als het raam dicht is.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: brian
Hij doet het weer.
1e keer zoals hwoltering zegt gedaan echter toen nog geen reactie, overigens met de auto op contact.
Vervolgens raam stukje open, weer omhoog, denk wel een keer of 5 schakelaar omhoog gedaan, ook de schakelaar van de passagierskant
en toen deed hij het weer.
Ik heb dus ''meerdere'' dingen gedaan waarvan ik achteraf niet weet of dat allemaal noodzakelijk was of niet maar feit is dat hij het bij mij in ieder geval weer doet.
Dus opmerking van hwoltering heeft mij in ieder geval op de goede weg gezet, doe er je voordeel mee....
 
volgens mij kun je dit resetten door als je in de auto zit met dichte ramen, de schakelaar voor het bestuurdersraam drie keer omhoog te drekken als het raam dicht is.
Goede tip, ik had sinds vanmorgen het zelfde probleem, eerste de hele zekeringkast gecontroleerd en daarna de auto uitgelezen maar niets. Toe kwam ik jouw tip tegen en dit werkte meteen! Top en bedankt!
 
volkswagen  polo 6r  1.2 tsi 
  • Leuk
Waarderingen: hwoltering
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!