Artikelnummers AW R-Line veren

Goedemiddag, ik ben op zoek naar artikelnummers voor de OEM veren van een AW R-Line zonder DCC. Zelf heb ik een AW Highline zonder DCC en met de 'normale' veren maar ik zou de auto graag iets verlagen, en dus niet met de set Eibach veren. Heeft iemand deze artikelnummers misschien tot zijn beschikking, of een idee hoe ik daar achter kan komen?

Dit zijn de veren die er bij mij onder zitten momenteel:
2Q0511121CJ Schroefveer achter
2Q0411105F Schroefveer voor

Het stickertje was nog verbazingwekkend goed te lezen na 32.000 km :)
Hopelijk kan iemand me helpen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Hi @pigeon dat lijkt een goed idee maar van de dealer heb ik begrepen dat zij niet adviseren om de veren van een uitvoering mét DCC te gebruiken als je zelf geen DCC hebt. Ze hebben alleen voor de voorkant al 8 verschillende veren en 3 verschillende schokbrekers beschikbaar. Dat betekent dus dat ik een AW mét OEM verlaging en zonder DCC moet gaan vinden. Dat is nogal lastig omdat de verlaging en de DCC optie in Nederland altijd samen wordt geleverd. Dan moet de auto dus ook nog uit Duitlsland komen :)

Als er iemand op dit forum een Polo AW die voldoet aan deze eigenschappen:
- OEM verlaging 15mm
- Geen DCC

Dan hoor ik het graag!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!