Armsteun Polo AW

Sinds februari in het bezit van een Polo AW. Waar ik me vreselijk aan stoor is de arm steun. De armsteun kan je niet meer " Locken " op verschillende hoogtes. Iets wat met de voorganger wel mogelijk is. Als hij helemaal naar beneden staat zit ik niet lekker. Nu zet ik er een flesje water onder maar dat is eigenlijk geen porum. Mijn vraag is: wat hebben jullie hier aan gedaan. Wellicht een tip dat het wel kan. Of iets laten maken ter ondersteuning ben benieuwd.

hoor graag :).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 90PK DSG 
Zelfde hier, heb hem ook gekocht en zeer prettig, het valt niet op dat er iets onder zit. En ja, het kan wellicht wat duur lijken voor zo'n simpel dingetje maar je hebt er veel plezier van.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Kan je nog de armsteun verlengen als die stukje eronder geplaatst is?
Ik heb zelf de 3, nu even geen foto maar ik zou hem niet een cm lager willen. Ben zelf 1.90 lang. een foto kan ik wel maken alleen dan zie je eigenlijk de foto die hier al staat...

Het makkelijkste is denk ik als je zelf even iets van 3cm dik onder je armsteun plaatst dan kan je zelf een kijken wat prettig is. Misschien 2 waxinelichtjes op elkaar is sowieso wel 3 cm denk ik.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: DVL89
Heb jij enig idee van wie deze “3D printer” is?? Ik heb begin vorige week een steuntje besteld gelijk betaald maar heb ‘m nog steeds niet ontvangen.
Hoi,

Ik zie dat jou product al verstuurd is en in sorteercentrum van PostNL, je heb hier meteen een barcode van ontvangen zie ik ook daar kan je je order volgen.
Barcode zal ik prive nog een keer naar je sturen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Steve Up! TSI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!