Armsteun 9n3

Hallo allemaal,

Ik ben al een lange tijd trotse eigenaar van een Polo 9n3 1.4 uit 2006.
Op dit moment maak ik veel km's tussen mijn woning en mijn ouders.
Nu mis ik enorm een armsteun in mijn auto. Ik heb al een beetje gezocht en heb wat opties gevonden.
Maar als ik dan de recenties hierbij lees zijn deze heel wisselend, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit wil/heeft dus vraag ik graag jullie mening.
Hebben jullie ideeën voor een armsteun in de Polo of misschien zelfs ervaringen? Ik voeg hieronder 2 opties toe waar de ervaringen dus heel wisselend zijn.
En als ik 1 van de 2 doe, hoe hebben jullie deze bevestigd? Kun je onder de bekerhouders zomaar een schroef door t chassis heen jagen of moet dat op een andere manier?

Alvast bedankt voor jullie reactie!
Jelle

https://www.bol.com/nl/p/armsteun-z...lo-9n-9n2-9n3-van-2001-2009/9200000104947128/
https://www.bol.com/nl/p/armsteun-z...200000109103287/?referrer=socialshare_pdp_www
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4-16v 80pk 
Als ik deze review lees:

Het vastzetten van de armsteun in de bekerhouders van het middenconsole zit perfect, even goed aandrukken en klaar. Maaar, eenmaal geplaatst, en de schroeven bevestigd, zit de armsteun niet heel stevig, ik heb hem moeten vastzetten in het chassisdeel onder de armsteun, door de huidige gaten van de armsteun heen, dat wel. Maar was wel even wat meer werk dan verwacht. Eenmaal geplaatst, doet het wat het moet doen. En zeker de moeite waard. Het is wel van belang dat je een beetje technisch bent om de armsteun stevig te bevestigen.

Hoef je niet te boren en lijkt mij dit een goede armsteun.

Persoonlijk vindt ik dat je beter kunt zoeken naar een die je aan je stoel zelf vastmaakt (hiervoor moet wel je bekleding deels los en is minder makkelijk zelf te doen)
 
Ja nou... Wat ik dus lees is dat, door het gewicht wat er op komt, de achterkant van de console los klikt zeg maar. Daarom boren ze hem vast.
Waar zal ik dan op moeten zoeken? Kan altijd eens kijken natuurlijk :)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4-16v 80pk 

Deze armsteun zat in mijn GTI toen ik hem net gekocht had. Buiten dat het niet meer uit zag heb ik hem er meteen uit gehaald omdat het vrijwel geen ondersteuning aan mijn arm gaf en alle kanten op mee-veerde. Ik rij nu zonder en dat beviel me stukken beter.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ik heb er eentje van de Ali-express. Werkt prima, moest alleen wel boren. Zat al in mijn oude polo toen ik die kocht, dus ik weet niet welke het exact is.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Thanks voor de reacties!
Die bol.com valt dus wel af denk ik, weet niet of ik zit te wachten op zo'n wiebelding. Heb die Kamei ook even opgezocht, zijn inderdaad wel een tikkeltje duurder. Maar zien er ook wel goed uit. Dan heb je 2 stangen ofzo die aan de rails zitten? Dat andere merk Sydmeko ziet er ook wel goed uit, maar kon ik zo snel nog niet vinden voor de 9n(3). Toch maar even nadenken hoe graag ik dit wil haha.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4-16v 80pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!