Apple car play

Goedemorgen.
ik heb een Seat Ibiza met apple carplay en zou hier graag wat meer mee kunnen.

iemand enig idee of dit mogelijk is om hier iets aan te passen is ?

verder heb ik geen dap + zou dit al wel voorbereid zijn? en een kwestie van de stekker in in doen zijn ?
GR Robin
 
Seat  ibiza A0  1.0 140 pk 
Een Seat Ibiza?! Je mag niet vloeken in de kerk! :mrgreen: Geintje! Welkom op het forum. Vertel iets meer; van welk bouwjaar is je auto? Welk systeem zit er in? Wat kan je er wel mee en wat zou je nog meer willen? Foto van het systeem, werkend, etc. Er zijn wss genoeg forumleden die je kunnen helpen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Een Seat Ibiza?! Je mag niet vloeken in de kerk! :mrgreen: Geintje! Welkom op het forum. Vertel iets meer; van welk bouwjaar is je auto? Welk systeem zit er in? Wat kan je er wel mee en wat zou je nog meer willen? Foto van het systeem, werkend, etc. Er zijn wss genoeg forumleden die je kunnen helpen.


ik heb een ibiza van 2018 ik weet niet hoe ze het media scherm noemen..
 
Seat  ibiza A0  1.0 140 pk 
Schermafbeelding 2020-01-24 om 10.44.36.png
Ik heb een S..t Arona van 2019, daar zit dit (foto) systeem in met Apple Carplay. Heeft jouw Ibiza van 2018 hetzelfde systeem? Je sluit je Iphone aan, met een snoertje op een USB bij je versnellingspook en wat je op je Iphone ziet, wordt weergegeven op het grote scherm. Youtube filmpjes worden niet op het grote scherm afgespeeld. Is dit wat je wilde weten?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Volgende probleem.....

ik heb een nieuwe radio gehad van de dealer ( oude waren pixels uitgevallen)
nu kan mijn muziek niet meer hard.. eerder kon ik alles op hard zetten en dan ging de muziek ook gewoon hard..

nu met het nieuwe scherm staat ook alles weer op hard maar gaat het dus niet meer hard.....
 
Seat  ibiza A0  1.0 140 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!