APG uit Polen

Delex

Actief lid
79
52
26
Hi all,

zijn er hier mensen met ervaring met APG uit Polen? Ik wil mijn main unit veranderen voor eentje met Carplay en dergelijke.

Hebben jullie ervaring met ze?
 
Volkswagen  Polo 6C1  1.4 TDI 75PK - Gechipt naar 115PK 
Hi all,

zijn er hier mensen met ervaring met APG uit Polen? Ik wil mijn main unit veranderen voor eentje met Carplay en dergelijke.

Hebben jullie ervaring met ze?

neem eens contact op met carkings in echt, die hebben hier meer ervaring mee, kunnen je ook adviseren wat slim is
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI 350PK /550NM 
Ik heb deze gisteren laten inbouwen, het is een carplay toestel waarmee ook de Car instellingen aan te passen zijn. Zie mijn foto welke ik gepost heb in mijn vorig bericht.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
Het toestel is in Engelse of Duitse taal. Ik heb het van Autopar, wel zoeken op toestel voor Polo 6c. Verder biedt ook Ali......... twee verschillende merken aan.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
Helaas is het geen Dab radio, de geluidskwaliteit is Best goed,maar, ik luister ook Vaak via internet naar de radio, dan is het geluid gewoon goed te noemen. Al met al ben ik heel tevreden met het toestel :)
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
waarom dan toch daar gekocht?
Kijk, dat kan ik wel uitleggen, namelijk de volgende voordelen als je een toestel koopt bij een Nederlandse leverancier, die ook nog Eens technisch goed op de hoogte is van de spullen die hij levert ;
Binnen 2 dagen in huis !
Vriendelijke after sales service !
Enkel malen hulp nodig gehad met het vcds instellen, ik kreeg bijna onmiddelijke zinvolle informatie, ook met het instellen van mijn camera.
En als laatste, en niet onbelangrijk, ook nog twee jaar garantie vanuit Nederland, en dus geen geze....k met Chinese webwinkels die nergens meer op reageren.
Ik vind hier op de website niet de informatie die je werkelijk nodig hebt, als je hier vraagt om instellingen, dan krijg je als antwoord dat je naar een van de vcds kabelbezitters kunt gaan, en verder no info. Ik heb zelf een kabel, meerdere versies zelfs, en heb de instellingen zelf kunnen doen, aan al meerdere autos, dit ook met de Chinese kabels, onnodig risico moet je niet nemen, maar heel veel instellingen kun je zelf veilig aanpassen, als je maar weet wat je doet alvorens Ergens een te beginnen. Ik houd het lekker bij mijn Nederlandse leverancier, en betaal graag voor zijn goede service !
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!