Android scherm

Hallo allemaal,

Ik heb een tweedehandse polo gekocht.
En wil nu graag een Android scherm kopen van 9inch en een achteruitkijk camera bevestigen.

Zou iemand mij kunnen adviseren hierin?
 
Volkwagen  Polo 6C  1.2 tsi blue edition 
Ik zou een kijkje op AliExpress nemen en iets uitkiezen voor je model met zo veel mogelijk scherm en een fysieke volume knop (geloof me, ik had er een zonder in de vorige Polo). Verder heb je genoeg RAM nodig om apps te draaien zonder dat je je irriteert aan trage opstart van apps. Ik had toendertijd 1GB RAM... en dat is te weinig. Daarnaast kijken naar welke head units (zoals ze daar genoemd worden) komen met omlijsting voor jouw Polo en de gene met veel bestellingen en goede reviews.

Je moet je wel realiseren dat deze units nooit een update gaan krijgen, dus een zo nieuw mogelijkle versie van Android is wel aan te raden. Ook effe kijken (of navragen) wat de opstarttijd van de unit is. Niks zo irritant als de auto starten en een minuut te moeten wachten tot je in je navi kan komen...

Succes!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo 6C  1.2 tsi blue edition 
Ik zou een kijkje op AliExpress nemen en iets uitkiezen voor je model met zo veel mogelijk scherm en een fysieke volume knop (geloof me, ik had er een zonder in de vorige Polo). Verder heb je genoeg RAM nodig om apps te draaien zonder dat je je irriteert aan trage opstart van apps. Ik had toendertijd 1GB RAM... en dat is te weinig. Daarnaast kijken naar welke head units (zoals ze daar genoemd worden) komen met omlijsting voor jouw Polo en de gene met veel bestellingen en goede reviews.

Je moet je wel realiseren dat deze units nooit een update gaan krijgen, dus een zo nieuw mogelijkle versie van Android is wel aan te raden. Ook effe kijken (of navragen) wat de opstarttijd van de unit is. Niks zo irritant als de auto starten en een minuut te moeten wachten tot je in je navi kan komen...

Succes!


Of een head unit met 1GB RAM kopen en HeadUnit Reloaded aanschaffen zodat je Android Auto kan gebruiken :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Ik ben al erg op weg geholpen, maar raak nu in de war van 6R en 6C. Weet iemand of een scherm voor een 6R in een 6C past?

Ik dacht namelijk aan deze
Als het goed is past de unit zelf zeker, de omlijsting zou af kunnen wijken, maar dat weet ik niet zeker.
 
Hallo

Ik zal nog even wachten met kopen . Volgens mij heb je een polo 6C radio .
Die radio die je nu heb daar zit een car optie in , Waar je instellingen kan doen . Dat heeft de nieuwe andriod niet.
Dus kan je bepaalde instellingen niet veranderen .
Je moet een MQB versie polo 6C hebben . .

dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Hallo

Ik zal nog even wachten met kopen . Volgens mij heb je een polo 6C radio .
Die radio die je nu heb daar zit een car optie in , Waar je instellingen kan doen . Dat heeft de nieuwe andriod niet.
Dus kan je bepaalde instellingen niet veranderen .
Je moet een MQB versie polo 6C hebben . .

dennis
CORRECT!!!
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!