Android Radio/navigatie systeem

Robin

Beheerder
4,453
1,904
203
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het kijken naar een vervanger voor mijn simpele rcd310..(dacht ik) ieder geval een radio zonder navigatie ect.

Mijn vader heeft een mooi systeem in zijn rav4 zitten alleen duurt dat gemiddeld 30sec voordat het systeem is opgestart en werkt, als je de auto even uit en aan zet moet deze weer helemaal opnieuw opstarten.
Verder werkt het systeem goed en ziet het er super uit.

Ik ben dus een beetje aan het kijken naar een systeem met bluetooth navigatie en het liefst android.

Wat zijn jullie ervaringen met deze radio's of is het beter om gewoon een oem navigatie te nemen?( ik weet oem is altijd beter..)
maar kwa functies ect is een android leuker/makkelijker kwa navigatie updates..?

Ik ben benieuwd,

Groeten Robin
 
Kijk eens naar de RCD330. Prima radio lijkt het me. Incl airplay en USB + aux. Meer heb ik persoonlijk niet nodig maar dat verschilt natuurlijk per persoon.
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik heb een Joying Android 6 radio en ben er zeer tevreden mee.
Is natuurlijk niet OEM maar voor de 9N3 bestaat er spijtig genoeg geen OEM optie met navigatie.

Mocht je een overwegen, dan raad ik de volgende aan:
Joying Android 6
2GB RAM
32GB ROM
Intel Sofia Quad core processor
Met DSP processor

Deze gaat in standby wanneer contact uit, zet je de auto weer aan dan is deze op 1-2 seconden opgestart.
Waze in je auto ingebouwd is echt een plezier om te gebruiken, kan niet meer zonder.
Met de DSP processor kan je het geluid volledig naar jou wens afstellen. Zelfs met de standaard speakers klinkt alles bij mij zeer goed.
Ook bellen met de ingebouwde microfoon lukt goed.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Kijk eens naar de RCD330. Prima radio lijkt het me. Incl airplay en USB + aux. Meer heb ik persoonlijk niet nodig maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Ik heb een tijd terug ook naar deze radio gekeken. Vergeet echter niet als je een vervent radio luisteraar bent, dat deze geen zendervervolging heeft en geen RDS, daar dit een radio uit China betreft en de frequenties anders zijn.

Ee zijn twee varianten;

Desay (VW) en zogenoemde No-Name, letterlijk een kloon van eerstgenoemde.

Die Desay is hartstikke prima mits laatste versie, de No-Name heeft nog wat kinderziektes en is iets trager. Neemt natuurlijk niet weg, buiten het feit dat FM ruk is, dit hele mooie radio’s zijn.

Vergeet ook niet een fakra adapter te kopen van 2 naar 1 voor je RCD 310, als het goed is heb je een antenne versterker in je achterruit, vandaar dubbele aansluiting. Er zit achterop de 330 maar 1.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Onderstaande 2 hebben ook maar 2 seconden opstarttijd, bovendien 100% stabiel & zeer snel !
+ ik heb nu veel betere geluidskwaliteit dan bij mijn oude RNS310

Ik heb hiervoor ook umecity geprobeerd, vervolgens deze doorverkocht en een dasaita gekocht
zonder spijt !

RDS werkt bij mij gewoon hoor, de radio is gewoon ingesteld op radio region eu

http://www.hot-audio.com/product/Dasaita_9"_android_6_0_Car_GPS_Player_for_Polo2010_2016_with_Octa_core_2GB_Ram_Stereo_Car_Navigation_Radio_Multimedia_4G_DAB+-72.html

http://www.hot-audio.com/product/Da...GB_Ram_Auto_Radio_Multimedia_GPS_Navi-91.html
 
-  Sirt  Kowed 
Een kennis van mij had pas geleden een andriod radio via aliexpres gekocht voor 120,- en het werkt prima alleen de Gps antenne moet je dan wel buiten je dash plaatsen anders heeft ie slecht bereik.. zat ook een achteruitrij camera bij.
 
VW  Polo 6R  1.4tsi 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!