Andere App gebruikers?

Gewoon een korte vraag.

Zijn er hier op dit forum nog meer 'Mijn volkswagen app' gebruikers?
Ben wel benieuwdBig Grin

Bij mij is gister een nieuwe unit er in gezet voor de update. Werkt nog steeds top!

image.jpg
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
voor de mensen die het niet kennen (waaronder de iichel 5 minuten terug):

Beschrijving
Met de Mijn Volkswagen App heeft u direct toegang tot de gegevens van uw Volkswagen. U heeft inzicht in uw ritten en persoonlijke Think Blue-score. Tevens worden de dashboardlampjes van uw Volkswagen realtime getoond en kunt u direct schakelen met onze werkplaats of de Volkswagen Mobiliteitsservice inschakelen.

Om gebruik te maken van de functies van de Mijn Volkswagen App moet uw auto beschikken over de Mijn Volkswagen Module. U herkent deze eenvoudig aan de ‘Connected’ sticker op de zijruiten van uw Volkswagen.

LET OP: Negeer nooit brandende waarschuwingslampjes en tekstmeldingen op het dashboard van uw auto, dit kan tot stilvallen van de wagen in het verkeer, ongevallen en ernstige verwondingen leiden.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.inalise.mijnvolkswagen&hl=nl

iPhone users mogen zelf zoeken Stick Out Tongue

meer info bij VW zelf: http://www.volkswagen.nl/mijnvolkswagen
 
Big brother is watching. Zou er eerlijk gezegd niets van moeten weten dat ze alles daar zo op de voet kunnen volgen. Alles wat je in die app ziet kan je zelf ook op je dashboard zien. En zo lui ben ik nu ook niet dat ik niet een aantal nr's wil intikken om naar de dealer oid te bellen.
Mooi. Dan ga jij het niet gebruiken toch.. pfff.. waarom zo zuur.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
Wat heeft dat nu met zuur te maken? Ik wil gewoon nog iets van privacy hebben. Vw moet niet weten waar mij auto is en waar ik zelf ben, vw moet niet weten hoeveel ik per maand rij,... Heeft totaal geen meerwaarde voor de service. Is gewoon puur commercieel en enkel 'nuttig' voor VW. Voor de gebruiker geeft dit geen enkele meerwaarde buiten het 'hippe'. Als jij dat wil gebruiken geen probleem hoor, maar ik denk toch dat op een forum je mening mag zeggen? Het is niet als je het niets eens bent met iemand anders dat je verzuurd bent.
 
  • Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood en Ruud9N
Wat heeft dat nu met zuur te maken? Ik wil gewoon nog iets van privacy hebben. Vw moet niet weten waar mij auto is en waar ik zelf ben, vw moet niet weten hoeveel ik per maand rij,... Heeft totaal geen meerwaarde voor de service. Is gewoon puur commercieel en enkel 'nuttig' voor VW. Voor de gebruiker geeft dit geen enkele meerwaarde buiten het 'hippe'. Als jij dat wil gebruiken geen probleem hoor, maar ik denk toch dat op een forum je mening mag zeggen? Het is niet als je het niets eens bent met iemand anders dat je verzuurd bent.
Zonder hier nu weer een onderlinge strijd te willen creëren. Als je niet wil dat VW weet waar je rijd, hoeveel per maand je rijd en zo dan moet je überhaupt geen VW kopen. Alle ritten incl. tijd en afstand worden opgeslagen en kan een dealer bij uitlezen terug zien., sterker nog, zelfs al start je je auto alleen maar, tijd en datum zijn er bij geregistreerd. Weet niet of de GPS positie ook opgeslagen wordt maar dat zou, als dat nog niet zo is, natuurlijk ook peace of cake zijn om dat toe te voegen.

Voor wie het wil gebruiken, veel plezier ermee, voor wie het niet wil ... ook goed.
 
Het is veel meer dan 'het zelfde als wat je op je dashbord ziet'

Mensen met vragen stuur me gerust indivueel vragen. Big Grin

Je kunt bijvoorbeeld ook al je ritten zien!
image.jpg
(Adressen heb ik niet zichtbaar gemaakt)
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Wat heeft dat nu met zuur te maken? Ik wil gewoon nog iets van privacy hebben. Vw moet niet weten waar mij auto is en waar ik zelf ben, vw moet niet weten hoeveel ik per maand rij,... Heeft totaal geen meerwaarde voor de service. Is gewoon puur commercieel en enkel 'nuttig' voor VW. Voor de gebruiker geeft dit geen enkele meerwaarde buiten het 'hippe'. Als jij dat wil gebruiken geen probleem hoor, maar ik denk toch dat op een forum je mening mag zeggen? Het is niet als je het niets eens bent met iemand anders dat je verzuurd bent.

Vw kan niks van je zien. Alleen als er iets met de auto is (bijv. Lamp kapot) dan krijgen hun een melding en kunnen ze eventueel actie ondernemen.
Ook als je pech hebt kun je vw EENMALIG toegang tot je locatie geven zodat ze een service busje kunnen sturen.
PRIVACY GENOEG DUS.

Niet oordelen dus zonder de gegevens te weten Big Grin
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
past dit op iedere auto? en zo ja, hoe gaat dat precies? gewoon een extra module aan de canbus die via bluetooth met het een smartphone kletst? en wat kost het ongeveer?

Moet een apparte unit in de auto. Die stuurd via een gps singaal allerlei gegeven over je auto naar een centrale 'harde schijf' die verzend alles weer naar de mobieltjes.

Werkt niet met bluethoot. App is er vooral om thuis dingen te kunnen bekijken. Niet voor tijdens het rijden.

Kosten zijn voor mij onbekend, heb meegedaan aan de pilot om de app te testen en nu mag ik 2 jaar nog gratis gebruik blijven maken van de app.
 
Volkswagen  Golf 7  1.2 TSI 
Wat heeft dat nu met zuur te maken? Ik wil gewoon nog iets van privacy hebben. Vw moet niet weten waar mij auto is en waar ik zelf ben, vw moet niet weten hoeveel ik per maand rij,... Heeft totaal geen meerwaarde voor de service. Is gewoon puur commercieel en enkel 'nuttig' voor VW. Voor de gebruiker geeft dit geen enkele meerwaarde buiten het 'hippe'. Als jij dat wil gebruiken geen probleem hoor, maar ik denk toch dat op een forum je mening mag zeggen? Het is niet als je het niets eens bent met iemand anders dat je verzuurd bent.
Excuses. misschien wat overdreven heftig gereageerd :confused:
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  • Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood
past dit op iedere auto? en zo ja, hoe gaat dat precies? gewoon een extra module aan de canbus die via bluetooth met het een smartphone kletst? en wat kost het ongeveer?

Het is een simpele unit die achter de teller wordt gemonteerd (simpelweg stekker van de teller in het kastje en stekker van het kastje in de teller). Na de montage van het regelapparaat achter de teller plakken we ook nog een GPS antenne (voor de locatie) en een GSM antenne (voor de gegevensoverdracht) onder het dashboard. Er zit namelijk ook een simkaart in het apparaatje. Het apparaat is ontwikkelt door Fleetlogic

We zijn begonnen om alle Golf en Golf sportvan Business editions uit te rusten met dit systeem later zullen meerdere modellen volgen.
Aan het begin zal dit systeem gratis zijn. In een later stadium dient er een abonnement te worden afgesloten.
Ook bevat de app een ritregistratie module, in de nabije toekomst wordt deze exporteerbaar en tevens fiscus proef (deze optie is niet kosteloos).
Het valt dus nog niet te zeggen wat het gaat kosten maar het wel of niet gebruiken van de ritregistratie zal hiervan afhankelijk zijn.

Pon's automobielhandel zal later beslissen of deze systemen ook achteraf worden ingebouwd. Op dit moment is het dus zo dat dit systeem bij de wagens wordt ingebouwd voordat deze op transport gaan naar de dealers, in een later stadium zullen de dealers dit systeem zelf moeten inbouwen.
 
Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!