Alarm spontaan af tijdens regenbui.

Zojuist tijdens een regenbui waar Noah ook over zou hebben gesproken ging het alarm van mijn Polo AW-2 spontaan af. Eerste keer keek ik toevallig uit het raam en zag de lichten knipperen. Na met AB-sleutel uit te hebben gezet kwam bij een volgende hoosbui dit nogmaals voor. Met het bijbehorende gejengel. Iemand enig idee waarom die spontaan gebeurde? Heb voor de zekerheid mijn dashcam maar even van de power ontdaan. Al zit die achter een zekering en accubescherming.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
  • Leuk
  • Wow
Waarderingen: MaartenAW en Do-Rithm
Ik heb wel eens gehad dat et alarm afging omdat de wind hard waaide in de nacht. Misschien dat het toch te hard ging die regen waardoor je AW van de schrik zijn alarm liet afgaan.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Had het nog niet meegemaakt. Zoveel regen laat auto bewegen denk ik. De parkeerplaats hier stond blank. (Al mag je dat weer niet zeggen) Enige wat ik de laatste maand voor elkaar heb gekregen was met OBDELEVEN PRO de comfort blinking setting op 5 zetten.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Zojuist tijdens een regenbui waar Noah ook over zou hebben gesproken ging het alarm van mijn Polo AW-2 spontaan af. Eerste keer keek ik toevallig uit het raam en zag de lichten knipperen. Na met AB-sleutel uit te hebben gezet kwam bij een volgende hoosbui dit nogmaals voor. Met het bijbehorende gejengel. Iemand enig idee waarom die spontaan gebeurde? Heb voor de zekerheid mijn dashcam maar even van de power ontdaan. Al zit die achter een zekering en accubescherming.

Heb dit ook gehad met een klasse 3 alarm wat achteraf is ingebouwd.
Bedrijf heeft toen het alarm minder gevoelig afgesteld. Daarna nooit
meer problemen gehad.
 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Het is een alarm wat ik niet wist dat ik had. Tijdens inbouw van de dashcam ging het een keer af. (0ktober vorig jaar) en nu dus met heftige regenbui.
 
Volkswagen  Polo AW /2G  1.0 TSI 70KW COMFORTLINE 
Is het een origineel alarm. ( kijk dan in je systeem en zet je interieurbewaking af) en kijk of het dan nog een keer gebeurd. Het lijkt daarmee te maken te hebben. Erg gevoelig.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!