Airbag voor MF stuur

Hallo mensen, vandaag eindelijk een leren MF Stuur gekocht via marktplaats. Alleen moet ik nu op zoek naar een geschikte airbag. De stuur in mijn auto is niet van leer, als het goed is past die dan niet op de MF stuur. Weet iemand hoe ik kan herkennen welke airbag op mijn MF stuur past en wat dat ongeveer kost?
 

Bijlagen

  • 76381405-9C04-4377-8A98-1B1D00A2900C.jpeg
    76381405-9C04-4377-8A98-1B1D00A2900C.jpeg
    156.9 KB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo  1.2 
Ongeveer 150 euro. Waarom niet een compleet stuur gekocht? Ben je meestal voordeliger uit!

Zocht al een hele tijd tevergeefs op marktplaats naar een complete set, pas geleden werd eindelijk een set aangeboden maar die was zo weg. Hopelijk kan de shop waar ik het ga laten inbouwen een passende airbag leveren.

Moet er trouwens ook gecodeerd worden bij de inbouw van zo een stuur? Als het plug and play is dan probeer ik het misschien zelf.
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!