Airbag uitlezen / resetten regio Rotterdam

Beste medeleden,

Gisteravond ben ik bezig geweest aan het dashboard kastje in mijn Polo.

Ik heb de schakelaar van de passagiersairbag losgekoppeld en zonder er bij na te denken het contact aangezet. Nu geeft de airbag een storing.

Minpool accu los geen resultaat dus ik vermoed dat deze gereset moet worden. Mijn eigen OBD reader heeft geen airbag functionaliteiten.

Toevallig iemand random Rotterdam die wel over de juiste reader beschikt en mij uit de brand kan helpen?

Ik hoor graag.

Gr,

LJ
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI 
Beste medeleden,

Gisteravond ben ik bezig geweest aan het dashboard kastje in mijn Polo.

Ik heb de schakelaar van de passagiersairbag losgekoppeld en zonder er bij na te denken het contact aangezet. Nu geeft de airbag een storing.

Minpool accu los geen resultaat dus ik vermoed dat deze gereset moet worden. Mijn eigen OBD reader heeft geen airbag functionaliteiten.

Toevallig iemand random Rotterdam die wel over de juiste reader beschikt en mij uit de brand kan helpen?

Ik hoor graag.

Gr,

LJ
Hallo,
Ik heb het zelfde probleem. Wat heeft gewerkt bij jou?
 
Volkswagen  Polo 6R  1,4 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!