Airbag lamp blijft aan

Ik heb al rondgezocht op dit probleem, maar mijn oplossing nog niet gevonden.
Het airbaglampje van de polo 6n2 uit 99, 5-deurs, van mijn vrouw blijft branden.

de 2 oorzaken die ik heb kunnen vinden op t forum zijn
- een losse stekker/kabel onder de stoel. Maar hier heb ik geen kabel kunnen vinden
- een losse stekker/kabel op de gordelspanner. Maar ook hier heb ik helemaal geen kabel kunnen vinden.

De gordelspanner aan de bestuurderskant ga ik wel vervangen, want deze doet haast niets meer. Ik heb deze ook al open gehad, maar vind hier alleen de luchtslang van de CV en een stekker voor de deurschakelaar van de voordeur.

Wat kan nog meer een oorzaak en/of oplossing zijn?

Alvast bedankt!!
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.6 
Heb ik ook een x gehad.. Naar de dealer geweest en ze zeiden dat een weerstand was doorgebrand ofzo onder de bijrijders stoel.. Zou me €75,- kosten..
Weet niet of dit ook het geval is bij jouw.. Anders laat je hem ff uitlezen?

Ga liever eerst zelf vogelen voor ik kosten ga betalen ;)
Maar daarom gaf ik dus ook al aan, ik kan eigenlijk geen bekabeling naar stoelen vinden, kijk ik niet goed, of zijn er modellen die hier geen bekabeling naartoe hebben?
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.6 
heb je de storing al uit laten lezen geeft meer duidelijkheid waar de oorzaak zich ergens bevind. Daarnaast elke stekker die je los trekt en de accu is nog aangesloten zal ervoor zorgen dat de foutmelding blijft.

De foutmelding reset zichzelf niet en moet met VCDS ofzo ff gereset worden nadat je de boel los hebt gehad.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!