Aftertalk (en foto's!) M&G Belgie 11 mei 2014

WobbleKid

Bekend lid
1,166
232
63
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha.. Goed plan. De langste colonne van vw polo's.. Komen we nog in het Guinness Book of World Records ook ;) Wie doen er mee? ;)

ja waarom niet das toch lachen, maken we er meteen een soort puzzelrit van van een honderd kilometer en dan proberen dat record te halen.

is een ideetje toch mischien heeft dan mypolo.nl wel een primeur in world records book????:wink:

ik ben voor.
 
Ik vind het een prima idee. Maar eens zien of er voldoende animo voor is dan.. Kunnen we meteen hart van Nederland inlichten, komen we nog in de media met onze colonne haha... Ik doe mee ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
hFc.jpg
gFc.jpg
fFc.jpg
dFc.jpg
cFc.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!