Aftermarket Xenon polo 6R vraag

Labonator

Actief lid
136
29
34
Beste polo'ers ,

Ik heb een vraag ik heb voor een leuk bedrag een compleet retro kit setje xenon aangeschaft
Snel even alles aangesloten om te kijken of alles wel werk . En dat doet het ook , Echter zit er op de Projector lens een 2 pin kabel . Waar ik geen aansluiting voor heb op de ballast dus mijn vraag waar moet dezen naar toe ?

Ik heb deze set aangeschaft :

https://nl.aliexpress.com/item/Car-...2627317190.html?spm=2114.48010208.4.15.yTknnd

Zoals boven vermeld alles werkt , en er komt ook strak licht uit alleen weet ik niet waar ik met die 2 pin kabel naar toe moet . ( foto 6 )
Nu lees ik dat ik een kabel boom niet er bij bestelt heb maar is deze nodig ? gezien de lampen gewoon werken ?
Tevens heb ik ook een extra paar koplampen voor de polo gekocht dus mijn originelen H4 koplampen affabriek blijven net intact .
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
is inderdaad voor het groot licht. deze draden moeten aangesloten worden op ( zwart>massa en rood>grootlicht draad). dan blijft de xenon gewoon branden bij groot en dimlicht, alleen met grootlicht gaat dan de shutter los en heb je ook grootlicht xenon> dus meer licht
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Labonator
Voor de mensen die zich afvragen hoe het nu precies hoor .
hier bij schemaatje gekregen van leverancier .



Dus met andere woorden op de zwart & rode kabel van de ballast .
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Maar dan begrijp ik hem nu toch goed zit het nog een keer naar te lezen ? maar dan zou ik toch in principe gewoon de kabel kunnen solderen op de ballast kabels ? Want de kabelboom wat staat afgebeeld naar de Ballast heb ik niet .
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
op het schema dat je hebt bijgevoegd staat alleen de ledring / angeleye. hiervan de zwarte draad aan massa en de rode draad aan stadslicht of drl, net wat je mooi vind. het gedeelte van de shutter, dus het bi-xenon gedeelte staat hier niet op. die moet je aansluiten zoals ik hierboven genoemd had. ik stuur je wel even een pb met mijn nummer, kan ik je even een foto whatsappen van het schema
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 TDI 75pk 
Beste polo'ers ,

Ik heb een vraag ik heb voor een leuk bedrag een compleet retro kit setje xenon aangeschaft
Snel even alles aangesloten om te kijken of alles wel werk . En dat doet het ook , Echter zit er op de Projector lens een 2 pin kabel . Waar ik geen aansluiting voor heb op de ballast dus mijn vraag waar moet dezen naar toe ?

Ik heb deze set aangeschaft :

https://nl.aliexpress.com/item/Car-...2627317190.html?spm=2114.48010208.4.15.yTknnd

Zoals boven vermeld alles werkt , en er komt ook strak licht uit alleen weet ik niet waar ik met die 2 pin kabel naar toe moet . ( foto 6 )
Nu lees ik dat ik een kabel boom niet er bij bestelt heb maar is deze nodig ? gezien de lampen gewoon werken ?
Tevens heb ik ook een extra paar koplampen voor de polo gekocht dus mijn originelen H4 koplampen affabriek blijven net intact .

Hi Labonator,

past deze set in de h4 polo bm koplampen? of moet ik hiervoor ook nieuwe koplampen kopen?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Ze passen gewoon netjes in je koplamp . Echter zoek altijd ff via google uit met welke lijm jou lampen door het fabriek zijn dicht gelijmd !

Je hebt butly rubber or premaseal . Die laatste is oer lastig om open te krijgen em grote kans dat je iets sloopt. Dus ik raad aan om nieuwe koplampen te kopen die gedaan zijn met butly
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
Top, dankjewel voor je snelle reactie en uitleg! ik ga dan opzoek naar een 2e set koplampen met butly

Ik neem aan dat je wel natuurlijk bedoelt dat je Xenon met een projector lens wilt monteren ? de bulb zelf kan je er zo in schroeven .
Echter heb je dan een pak strooilicht waar iedereen om je heen geïrriteerd van word.
 
Volkswagen  Polo 6R Style Edition  1.2 TSI 105PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!