Aftermarket radio

Ola,

Mijn huidige radio van mijn polo 6C heeft het begeven (zie foto). Ik heb de geleiding van de kabels laten testen en deze was in orde. Voor het openmaken van de radio alleen vroeg de monteur al 50 piek. Ik ben dus nu van plan om een nieuwe radio te kopen ook het liefst eentje met mirrorlink etc. Heb je een goede optie voor mij? Drop ze hieronder. Mijn zoektocht tot nu toe is namelijk niet geslaagd, ik vind veelal aftermarket radio's voor de 6R en niet de 6C (ik hoorde dat deze niet compatibel zijn met mijn auto?).
Thanks!

IMG_7004.jpg


30034
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
@capszz heb je ook een s9 toevallig?
Heb je een link naar de apk?
Apk mirror android auto googlen, nieuwste versie pakken en voila. Wel even “onbekende bronnen installeren” voor chrome aanzetten (en erna weer uitzetten). Heb je vragen kun je me pb’en, ik doe dit dagelijks voor klanten op de zaak ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!