Aftermarket radio microfoon wegwerken

Hallo allen,

sinds afgelopen zaterdag ben ik eigenaar van een polotje 9n van 2005. Nu heb ik gisteren Kenwood radio vanuit de Lupo in de polo gezet en ben ik bezig geweest om de microfoon kabel te trekken... Destijds in mijn Lupo ging dit vrij eenvoudig gezien er weinig plastic in de weg zat... Bij de polo is dit echter een ander verhaal... Ik wil de mic graag bovenaan de a stijl bevestigen en de kabel onderlangs de stuurkolom begeleiden dit is nog niet zo mogelijk echter waar moet ik met de kabel "naar binnen"? Ik ben al een poosje aan het proberen met een ijzerdraadje onderaan in te steken en dan kijken, voelen en luisteren of ik de kabel ergens verneem.

Tot nu toe is het bovenstaande niet geslaagd en vraag ik jullie om hulp... Waar hebben jullie de kabel langs geleid?

Ik hoor graag van jullie

Mvgr, Julius
 
Vw  Polo  1.4 automaat 
a stijl trek je er zo af. (naar het midden van je raam)
onder je stuur zit een vak met een deksel trek je er ook zo af.
Als je ondersteboven met je hoofd boven de pedalen gaat liggen,
zie je genoeg doorvoer mogelijkheden naar het midden van je auto.
Je midden console kan er ook vrij eenvoudig uit,
mocht het zo zijn dat het bakje bovenop en je radio eruit niet genoeg is.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!