Afstandsbediening module installeren & sleutels inleren

Peet_B

Bekend lid
Spritmonitor.de
328
234
72
Ben ik weer... Ik wil graag mijn Polo op afstand kunnen openen en sluiten, aangezien dat op dit moment nog niet kan. Ik heb via Ebay een 6Q0959433E Comfort Module gekocht, en een bijbehorende sleutel (1JO959753DA). De sleutels moeten als het goed is allemaal opnieuw worden ingeleverd via VCDS, en vervolgens moet de comfort module ook aan de auto gekoppeld worden. Is er toevallig iemand in Noord-Brabant die mij hierbij kan helpen, of tips kan geven?
 
Jep, dat is de PIN code. DIe heb je nodig om de motor te laten trouwen met de rest (comfort module, sleutels, immo). Ik heb zelf eventueel wel een ander apparaatje waar mee het waarschijnlijk wel lukt maar het mooiste is als je de PIN al hebt.

Dan kunnen we gewoon deze volgen:
 
Jep, dat is de PIN code. DIe heb je nodig om de motor te laten trouwen met de rest (comfort module, sleutels, immo). Ik heb zelf eventueel wel een ander apparaatje waar mee het waarschijnlijk wel lukt maar het mooiste is als je de PIN al hebt.

Dan kunnen we gewoon deze volgen:
Top! Ik ga kijken of ik die code ergens vandaan kan toveren (heb een paar weken een vag-com kabel besteld via ome Ali maar die is er nog steeds niet). De onderdelen heb ik inderdaad uit hetzelfde artikel gehaald, en de sleutel wordt al geslepen. Ik zal je tegen de tijd dat ik alles binnen heb wel een privé bericht sturen! Alvast bedankt :)
 
Indien je de code hebt kan ik dit dan wel voor je doen. Vagtacho moet ik zoeken heb die nog ergens als het goed is.

Je kan me whatsappen indien gewenst dan ga ik even op zoek voor je indien je deze zelf niet hebt :)
 
Goeienavond jongens,
Zou een van jullie mij kunnen helpen met dit topic. Ik heb een crosspolo uit 2006. Ik ben ten einde raad na 1.5 jaar proberen mijn sleutels werkend te krijgen op afstand.
Ben intussen in het bezit van 3 6q0959433(E) modules en sta op het punt om de auto gewoon in de fik te steken….

Autel uitlees apparatuur werkt ook niet.

Zou een van jullie mij de gelukkigste persoon op aarde kunnen maken en mij hiermee kunnen helpen?
 
Volkswagen  CrossPolo 9N3  1.4 80pk 
Ik kan het wel proberen...


deze how to moet je in principe volgen. bij Peet ook gedaan. werkte perfect.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!