Afneembare trekhaak

Ik wil graag een trekhaak monteren waarbij geen aanpassing nodig is aan de bumper.
Kan dit met een afneembare trekhaak die er verticaal ingeslikt wordt?
Of hebben jullie opties of ideeën?
Ik hoor ze graag
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 
Ik zie tot mijn stomme verbazing dat er wel een klepje in de bumper zit. Ik weet niet of je die er bij krijgt, bij de trekhaak? Ik heb de auto sinds afgelopen zomer en toen zat die er al onder, heb de trekhaak ook nooit gebruikt.
 

Bijlagen

  • IMG_2946.JPG
    IMG_2946.JPG
    633.4 KB · Weergaven: 39
  • IMG_2948.JPG
    IMG_2948.JPG
    589.5 KB · Weergaven: 39
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Was ook meer een grapje, maar ik zie nu dat de emoticon niet is geplaatst.
wel zit ik met de vraag dat door jou luikje de haak recht zou moeten worden ingestoken. En die van Bosal is voor verticaal.
misschien hoef je dan dat luikje niet...
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.2 
De mijne is van Bosal en is verticaal, achter het klepje kan ik verticaal de haak omhoog insteken. Kan het je niet laten zien, ik heb geen haak er bij gekregen. Kwam na enkele weken toen de auto op de brug stond er achter dat er een trekhaak onder zat, waar ik dus geen "haak" bij heb.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!