Advies Origineel rns 510 of Look a like ?

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een Cross Polo 6R uit 2011, hiervoor had ik een Polo 9N van 2005.

Ik zou graag advies hebben over welke navsysteem beter is door middel van ervaringen opgedaan door andere Polo Leden, ik wil namelijk een navsysteem met bleuthooth en sync. met iphone, DVD en uiteraard navigatie GPS !

Ik kan dus voor de originele RNS 510 gaan of de look a like, graag hoor ik jullie ervaringen hiermee.

Ik weet inmiddels uit eigen ervaring dat je hem niet in de randstad open en bloot kunt installeren want dan is ie in no time weg, dus de navilock schijnt de oplossing te zijn hiervoor graag jullie advies hier over wat de mogelijkeden zijn.
 
Volkswagen  CrossPolo  1.6 TDI 90pk 
Mijn voorkeur gaat uit naar een origineel rns510 systeem. Een navilock is dan ook zeker aan te raden. Wat betreft een rns510 daar zit niet standaard BT bij, dit is wel te realiseren met een externe module. Je heb bijv ook de rsn315 die heeft een uitvoering dat deze heeft wel Bluetooth fysiek ingebouwd heeft. Overigens is die ook minder diefstal gevoelig.
 
Ik heb een look a like en ben erg tevreden !
Nou heb ik wel n vraag,
Als ik filmpjes kijk van die unit op YouTube,
dan zie je met regelmaat dat er gewacht moet worden op laden,
en dat het geluid of muziek even weg valt bij het laden / switchen tussen functies.
Heb jij dat ook?
Zou je eventueel ook zo een filmpje willen maken van jou unit?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Nou heb ik wel n vraag,
Als ik filmpjes kijk van die unit op YouTube,
dan zie je met regelmaat dat er gewacht moet worden op laden,
en dat het geluid of muziek even weg valt bij het laden / switchen tussen functies.
Heb jij dat ook?
Zou je eventueel ook zo een filmpje willen maken van jou unit?

Nee heb ik niet enige wat moet laden is navigatie openen zal ik doen als de auto terug is van de dealer donderdag dus
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!