Advies lampen polo 6r

beste leden,

ik zit nu een tijdje te twijfelen over welke lampjes ik moet hebben voor mijn DRL en mijn mistlampen, ik wil het liefst alle lichten blauw/wit xenon look.
ik heb h7 koplampen gekocht die redelijk wit/blauw zijn maar nu heb ik geen idee welke lampen ik dan nodig heb voor de kleine lampjes die aan de binnenkant van de koplamp zitten en wat voor fitting dit is.
iemand enig idee?
 
volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Excuus, ik wou een aantal mooie foto's van m'n auto maken voor ik mij ging voorstellen maar hierbij dan alsnog zonder foto's :)

Ik ben Lorenzo en ben 23 jaar, heb sinds maart 2016 een polo 1.2 TDI Bluemotion. Deze heb ik occasion gekocht en hij is van november 2011.
Ik heb sinds juni van dit jaar een setje 17inch metallic zwarte velgen onder m'n polo zitten en ben zeer tevreden over de auto.
Behalve dat ik vorig jaar een maand na aankoop uit het niets een kapot stuurhuis had waarna ik terug naar de occasion dealer ben geweest voor uitleg en zij mij daar hebben verteld dat dit waarschijnlijk een schade auto van een lease maatschappij is geweest.

Ik ben zelf niet heel handig op het gebied van auto's maar ben wel iemand die altijd zelf eerst dingen probeert en vandaar dat ik mij nu ook heb aangemeld bij dit forum, om toch wat meer informatie van mensen te krijgen die het ook zelf doen of al eens meegemaakt hebben!
 
volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!