Adaptive Cruise Controll

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier en analfabeet wat betreft fora.

Ik ben op zoek naar iemand die veel verstand heeft van ACC of deze wel eens achteraf ingebouwd heeft.
Heb al kontzak gehad met de fabriek, die verwijst mij uiteraard naar de dealer. Deze kunnen mij ook niet helpen. Alle andere opties zitten erin, alleen het account gedeelte niet. Front camera, radar achter vw embleem en de sensoren achter de bumper.
De ACC zou er af fabriek in moeten zitten maar is er helaas om onbekende reden niet in gezet, terwijl alle andere delen hiervoor wel aanwezig zijn. Heb al kontzak met fabriek en dealers gehad maar zij kunnen mij niet helpen.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line 2019  1.0TSI 140PK 240Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!