Adaptations (Aanpassen) Centr. Elect. VCDS

Hallo polo vrienden,

Ik heb een orginele vcds stekken (dus geen aliexpress) en nu wil ik het 1 en ander aanpassen maar.....

Ik krijg het scherm te zien op de foto (dit is mijn menu), dat is niet het menu waar ik (Bijvoorbeeld) kan instellen hoe fel mijn lamp brand of dat mijn stadslicht dimt als mijn knipperlicht aangaat etc. (deze opties heb ik niet)
Ik kan ook niet zoeken naar de lampen die ik nodig heb zoals op de andere foto. (dit menu heb ik niet)
Als ik het menu open krijg ik dezelfde opties te zien als bij het hercoderen, alleen dan in een lijst haha.

Security code is ingevoerd en geaccepteerd maar niks veranderd.

Doe ik iets verkeerd?

Het betreft een polo 6r uit 2011

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Fijne groet Rick
 

Bijlagen

  • Deze opties heb ik niet.jpg
    Deze opties heb ik niet.jpg
    133.2 KB · Weergaven: 32
  • Dit is mijn menu.jpg
    Dit is mijn menu.jpg
    49.7 KB · Weergaven: 35
  • Dit menu heb ik niet.jpg
    Dit menu heb ik niet.jpg
    29.1 KB · Weergaven: 31
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100pk 
Je doet het niet verkeerd, het scherm met alle 'leuchte' aanpassingskanalen is het aanpassingenscherm van de nieuwere generatie computers (vanaf Polo 6C, Golf 7 etc.). De Polo 6R is vele malen beperkter qua vcds mogelijkheden. Ik zou vooral kijken naar de bytes en bits (icm long coding helper) en niet naar aanpassingskanalen in jou geval. Tipje: Geen ervaring met Vagcom? Ga niet zomaar dingen aan zitten passen, zeker verlichting is heel gevaarlijk bij de Polo 6R. Zoek maar eens op google naar 'byte 18' en laat je inspireren door je voorgangers die zonder voorkennis verlichtingsaanpassingen deden aan hun 6R / Golf 6 :tearsofjoy:
 
haha nou zo onwetend ben ik gelukkig niet:tearsofjoy:
via de longcoding heb ik al het 1 en ander aangepast naar mijn smaak.

ik kwam wat tegen dat je de snelheid van je bochtverlichting en de auto-lock kon verlagen of verhogen.
en dat je mislampen mee konden knipperen met je grootlicht maar helaas dus :tongueclosed:
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100pk 
  • Haha
Waarderingen: Willykr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!