Marc Vuylsteke

Bekend lid
8 juli 2020
680
220
49
49
Oost - Vlaanderen / België
Land
Belgium
heeft er toevallig al iemand de functie "knipperlichten spiegels geactiveerd" bij openen en sluiten met coming & leaving home op een AW?
deze staat wel tussen de 1click apps, maar heb dit nog niet geprobeerd of gevonden in Adaptations..

en kwam ook de functie "achterlichten knipperen samen (of om beurt) met knipperlichten" tegen tussen de 1click apps..
benieuwd hoe dit er uit ziet op een AW..

ik heb wel af fabriek het volledig LED Pakket, ik weet niet of dit een verschil maakt tegenover de andere verlichting.
ben benieuwd of er al mensen zijn die dit al geprobeerd hebben.

Volkswagen Polo AW 1.0 TFSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 95pk (nu 135pk) aan de wielen. 

FritsP

Actief lid
20 april 2022
76
30
33
Hulsberg
Land
Netherlands
Ik heb de functies "coming home" en "leaving home" volledig uitgeschakeld, ik vind dat echt helemaal niks. (smaken verschillen)
Hierdoor zal ik de functies die jij aangeeft ook wel gemist hebben. (maar ik mis die niet)
Ook ik heb af fabriek het volledige LED pakket, zit er bij mij al standaard op.
Waar heb je jouw Polo laten upgraden naar 135 pk ?

CTML59

Lid
17 februari 2022
31
11
13
Land
Netherlands
heeft er toevallig al iemand de functie "knipperlichten spiegels geactiveerd" bij openen en sluiten met coming & leaving home op een AW?
deze staat wel tussen de 1click apps, maar heb dit nog niet geprobeerd of gevonden in Adaptations..

en kwam ook de functie "achterlichten knipperen samen (of om beurt) met knipperlichten" tegen tussen de 1click apps..

ik heb wel af fabriek het volledig LED Pakket, ik weet niet of dit een verschil maakt tegenover de andere verlichting.
Stuur me even een privé bericht met 06 nummer, dan kan ik je filmpjes whatsappen. Ik kan de bestanden helaas niet meegestuurd krijgen.
Groet
Kees

Volkswagen  Polo 6 AW  1.0 TSI. 95 pk 

Cruz

Bekend lid
14 augustus 2019
740
249
49
Land
Netherlands

Bedoel jij dit

Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Marc Vuylsteke