achteruitrijcamera inbouwen Polo 6R

Beste mensen,
Ik kan een achteruitrijcamera heel makkelijk inbouwen op de plek van de originele kentekenplaatverlichting; maar... hoe trek ik de video-kabel naar voren? Moet ik daar onderdelen voor demonteren of kan dat gemakkelijker?
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Groet, René Kramer
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 
T stukje koffer ruim waar je driehoek in zit kan je er uit trekken. Omhoog geloof ik. Er zit dan een rubber waar je verlichting ook door gaat deze kan je gebruiken. Via bestuurder is volgens mij het makkelijkst. Tork bout onderin koffer los. De rest is ook weer klikken. Ik heb er zelf een trekveer voor gebruikt maar als het goed is kan je de dorpels ook open maken. Vervolgens radio dr uit en aansluiten
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
T stukje koffer ruim waar je driehoek in zit kan je er uit trekken. Omhoog geloof ik. Er zit dan een rubber waar je verlichting ook door gaat deze kan je gebruiken. Via bestuurder is volgens mij het makkelijkst. Tork bout onderin koffer los. De rest is ook weer klikken. Ik heb er zelf een trekveer voor gebruikt maar als het goed is kan je de dorpels ook open maken. Vervolgens radio dr uit en aansluiten
Bedankt voor je reactie! Heb je ook nog advies voor een bepaald type achteruitrijcamera? (heb een "gewone" radio dus denk erover om apart scherm in te bouwen)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!