Achteruitrij camera

Hallo,
Ik heb vandaag een achteruitrij camera gemonteerd en hij werkt verder heel goed, als ik hem in de achteruit zet gaat hij aan en als ik hem uit de versnelling haal gaat hij uit. Echter zit ik met een probleem als ik de camera niet gebruik dan blijft het scherm ervoor staan (zie foto) inplaats van dat hij mijn muziek lijst ervoor laat staan, heeft iemand een idee hoe ik dat oplossen kan of iemand ervaring mee om het goed te krijgen?. De radio waar hij op aangesloten zit is een Pioneer mvh av270bt
Met vriendelijke groet
Stefan
 

Bijlagen

  • B95B1ADB-1242-4C9F-AF39-56D72C6326F4.jpeg
    B95B1ADB-1242-4C9F-AF39-56D72C6326F4.jpeg
    1 MB · Weergaven: 59
  • 1BE896AA-AA7D-4A60-915E-BDF0B1C8DF10.jpeg
    1BE896AA-AA7D-4A60-915E-BDF0B1C8DF10.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 60
Volkswagen  Polo 9n3 / Polo 6r  1.8t 300pk / 1.2tdi 110pk 
Hij bedoelt welke + bij de radio, als ik het goed begrijp
Die draad van de radio (reverse signal) kan je op de + OF op de massa aansluiten. In de radio stel je vervolgens in waar je die draad op hebt aangesloten. Ik heb de draad van het reverse signaal op de + van mijn achteruitrijlicht aangesloten, net als de + van de achteruitrijcamera.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Die heb ik nog nergens op doorverbonden allen het rode kabeltje wat aan de tulp zit die achter in de radio gaat heb ik op de reverse signaal aangesloten en verder de + en - (anderekant van de kabel) op het achteruitrijlicht van mijn achterlicht
 
Volkswagen  Polo 9n3 / Polo 6r  1.8t 300pk / 1.2tdi 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!