Achterruitenwisser sproeit niet

Ik heb een probleem met mijn achterruitsproeier van mijn polo 9N3 bj 2007. De sproeier is niet verstopt, maar toch komt er geen ruitenvloeistof uit de sproeier maar onder de condens afvoergaatjes aan de onderkant van mijn achterklep.

Ik vermoed dat er een slang los is gesprongen van mijn achterklepspuit. Iemand anders ervaring hiermee?

Kan ik hierbij komen door alleen het zwart/ antraciet paneel met de 2 ingekaste handgrepen los te klikken of moet ik meer losschroeven/ klikken. Iemand dit al eens gedaan met een polo 9N3?
 
Kan ook nog zijn dat de slang in 2e ligt in de doorvoer tussen achterklep en carrosserie.
Beste is de slang vervangen door een andere slang.
Koppelingen en zooi kunnen ze je allemaal bij de dealer leveren.
Slang loopt on onderbroken van bestuurderskant net achter de achterbank linkse zijkant tot in de klep op de wisser.
2 koppelingetjes en een 2,5m slang zou je probleem oplossen voor altijd.
De oude slang is van plastic en word dus met de jaren poreus.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!