Achterbumper R-line op "normale" polo

Ik heb een vraagje voor de kenners onder jullie.

Ik ben in het bezit van een normale Polo AW. Geen R-line dus.
Persoonlijk vind ik de voorbumper van een normale mooier dan die van een R-line maar de achterbumper van een R-line is wel weer mooier dan de "simpele" van mij.

Nou is mijn vraag, is het zwarte gedeelte waar de chromen randen in zitten 1 op 1 over te zetten? Anders kan ik wellicht van een R-line bumper enkel dat stukje overzetten.
Mijn tweede vraag zou dan zijn, weet iemand toevallig waar je dat stukje los kan kopen of iemand die een goedkope bumper weet te liggen?

Ik hoop op jullie hulp


Foto's ter illustratie.

1652878713949.png1652878751078.png
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI comfortline business 
had daar ook al aan gedacht, maar bij een R-line loopt de defuser een klein stukje verder door links & rechts naar het uiteinde van de achterbumer (randje). en das dan weer jammer als je geen zij stukken zitten hebt op je wagen en voorbumper kwa looks.
voor een gewoon bumper kan je wel apart die schroom NEP uitlaat stukken kopen. maar dan ben ik van mening als dat de bedoeling is kan je beter een echte uitlaat er door laten komen, eventueel op maat.. had dit in gedachten maar vind een 3cilinder nie echt sportief en mooi klinken.
foto bij geplaatst van een vorige wagen, met inox uitlaat op maat.
 

Bijlagen

  • DSC_0058.JPG
    DSC_0058.JPG
    840.6 KB · Weergaven: 58
  • DSC_0072.JPG
    DSC_0072.JPG
    967.8 KB · Weergaven: 59
  • DSC_0074.JPG
    DSC_0074.JPG
    841.6 KB · Weergaven: 58
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
De R-line heeft ook zo'n mooie lip op de achterspoiler zitten vaak in hoogglans zwart .
Iemand een idee hoe deze gemonteerd zit?

de defuser moet gewoon passen! die stukjes om de hoek moet je wellicht vast zetten dmv een gaatje te boren.
 
Volkswagen  Polo Aw  2.0 GTI, -1.0 tsi 115 highline dsg 
Hele late reactie, maar de diff past gewoon heb het bij mij polo ook gedaan. Alleen de flappen aan de zijkant vast zetten met een popnagel.
 

Bijlagen

  • 667698DF-3B24-47C7-851C-3CDCB36181E8.jpeg
    667698DF-3B24-47C7-851C-3CDCB36181E8.jpeg
    502.4 KB · Weergaven: 62
Volkswagen  Polo AW  1.0 MPI 80pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
ik zit er ook aan te denken om een r-line diff op mijn polo te zetten. waar heb jij deze gekocht?
Ik heb hem laatst hier gehaald:

 
Volkswagen  Polo AW (2018)  1.0 TSI 
Ik heb hem laatst hier gehaald:

thanks! erg mooie polo heb je!! ik zit er ook aan te denken om de 17'' bonneville of pamplona velgen te bestellen, uiteraard dan wel de donker grijze versie van de pamplona. heb nu de 16'' originele Las minas highline velgen er onder zitten, maar ze beginnen een beetje saai te worden ;)
 
Volkswagen  Polo AW (2G)  1.0 TSI 95pk 
thanks! erg mooie polo heb je!! ik zit er ook aan te denken om de 17'' bonneville of pamplona velgen te bestellen, uiteraard dan wel de donker grijze versie van de pamplona. heb nu de 16'' originele Las minas highline velgen er onder zitten, maar ze beginnen een beetje saai te worden ;)
Thanks! Ik had ook 16'' velgen (Sebring), maar ik vond ze op een gegeven moment te klein. Ben super tevreden met de 17'' Pamplona velgen, maken de auto echt af. Als je regelmatig op Marktplaats zoekt, kan je een setje scoren voor een prima prijs. Vind de €1.595,- die VW vraagt wel een beetje hoge kant..
 
Volkswagen  Polo AW (2018)  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: VW_Polo_AW_Highline
Waar is deze te koop, heb je een link?
Maar ook nog op andere sites, gewoon zoeken op Rieger.

Bij aankoop foto's delen! Ik ben nog steeds benieuwd Big Grin
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!