Accuklem boutje afgebroken, kan nergens een nieuwe vinden

Dag allemaal,

Nadat ik de sleepring in mijn 6N2 deze week heb vervangen, heeft de volgende dag mijn accu het begeven. Die was al wat slapjes dus ik had al verwacht een nieuwe te moeten kopen.
Het probleem waar ik nu mee zit is dat tijdens het loshalen van de accu, een van de klemmetjes die de accupoolklem strak op de accu houdt is afgebroken, hieronder een foto van degene die nog heel is:
Nu wil ik hier dus een nieuwe van kopen echter kan ik ze online nergens vinden, er staat ook geen nummer o.i.d. op en de lokale sloop zit dicht ivm corona.
Wie kan mij hierbij helpen?

Alvast bedankt!20210123_163740.jpg20210123_163706.jpg
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 MPI 
Dat is een T-boutje met onderdeel nr (als het goed is) 6X0915138. Bel eens naar de VAG dealer en vraag eens wat de mogelijkheden zijn vwb afhalen of opsturen...
En anders dat nr ff googelen; er zijn meer shops waar je dat onderdeel kan bestellen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: YariWes en Sal
Dat is een T-boutje met onderdeel nr (als het goed is) 6X0915138. Bel eens naar de VAG dealer en vraag eens wat de mogelijkheden zijn vwb afhalen of opsturen...
En anders dat nr ff googelen; er zijn meer shops waar je dat onderdeel kan bestellen.
Top! Als ik dit nummer opzoek krijg ik inderdaad de juiste boutjes te zien. Bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6N2  1.4 MPI 
  • Leuk
Waarderingen: jolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!