ABT Chiptuningsdagen - maar niet voor Polo 6R

Op de site van ABT gevonden dat het weer tijd is voor de ABT chiptuningsdagen, van 24-9 tot 5-10 zie:
http://www.abt-sportsline.de/produkte/produkt-news/artikel/rennsport-feeling-zu-einstiegspreisen/

Aangezien ik zelf interesse heb voor de chiptunig voor m'n GTI, ook maar even geïnformeerd bij mijn dealer. En inderdaad ook zij doen weer mee aan de actie, maar tot mijn verrassing wist hij ook te melden dat er op het moment een blokkade op de chiptuning van de 6R staat (door PON). Dit zou iets te maken hebben met accu's die binnen 2-3 dagen leeg zouden...

Iemand anders hier ook iets van gehoord of ervaring mee?

PS: ABT Tuning is voor mij de enige optie omdat het een leasebak betreft...
 
JD levert eventueel ook tuning icm behoud van fabrieksgarantie via Target Automotive (garantie partner wordt dus TA ipv Pon), wellicht dat jouw leasemaatschappij dit accepteert .... Voor mij alleen maar JD in mijn auto :).
 
Ik heb een Polo GTI welke getuned is door ABT. Recentelijk gemerkt dat de accu na 17 dagen stil staan volledig ontladen is. Via andere wegen was mij inderdaad ter ore gekomen dat dit aan de ABT remap zou moeten liggen en dat dit inderdaad de reden is waarom PON ABT tuning voor de GTI tijdelijk niet uitvoert.
 
Valt er met de VW dealer niks te regelen om het bij JD te laten doen? Klant is immers koning en JD is toch wel een heel stuk beter te vertrouwen dan ABT imo.

Ik wil hem ook gechipt hebben, ga v/d week eens met mijn verkoper praten.
 
Ow, er zijn al meerdere mensen die hier al een tijdje op zitten te wachten...
Navraag van de dealer bij PON heeft de volgende reactie van PON (Dealer Support Tuning) opgeleverd:

"Het probleem met de Polo zal niet snel opgelost zijn, zodra deze weer te bestellen is zal dit op Dealerxtranet komen te staan."

Dus lijkt het erop dat dit nog wel een tijdje gaat duren, zucht....
 
Maat van mij rijdt al maanden met een JD chip rond in zijn Polo GTI 6R zonder enig problemen. Ja, hij speelt met zijn garantie maar met de chip is niks mis.

Waarom kan ABT het dan niet? Ik vind het zo jammer dat VAG in zee gaat met een bedrijf zoals ABT. Blegh. Standaard ABT software erin en kijk maar hoe het rijdt. Niks geen tests oid. :roll:

Hier in NL moet VW gewoon zaken doen met JD! :(
 
Hoi ik rij al 5 maanden met een ABT gechipte GTI, ik heb geen problemen de accu is na een paar dagen niet rijden gewoon vol. en mijn maat rijd met een gti met jd tuning maar mijn gti is een stuk sneller van 0 naar 100 en daar boven. dus ik weet niet waar het aan ligt ?
 
robin zei:
Hoi ik rij al 5 maanden met een ABT gechipte GTI, ik heb geen problemen de accu is na een paar dagen niet rijden gewoon vol. en mijn maat rijd met een gti met jd tuning maar mijn gti is een stuk sneller van 0 naar 100 en daar boven. dus ik weet niet waar het aan ligt ?
Wat is een "stuk" sneller ?
 
Heren misschien is O.CT tuning een optie.
Zij nemen de fabrieksgarantie over!

Zoals op de site bij O.CT te zien is, kan je dit bij vele Volkswagen dealers laten uitvoeren. Zij werken dus ook samen met O.CT Tuning.

Heb de chip zelf in mijn Polo GTI zitten en het rijd echt top! Extra vermogen is goed waarneembaar en ook geen vreemde batterijproblemen.

Voor meer informatie kan je me een pb sturen.

Website www.oct-tuning.com

Mvg DTMobility
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!