A4 allroad

Thnx. je hebt gelijk; ik mag mijn showroom na een jaar wel weer eens updaten. Die 2 foto's is wel een beetje magertjes.
Nieuwe link met de oude Audi er ook bij, daar is de showroom tenminste van up-to-date. Die Audi hebben we eigenlijk ook nog maar die hoop ik binnenkort te verkopen.
http://www.audiforum.nl/forum/members/4944-airknight/
En dan komt er als het goed is een Polo R-line voor in de plaats!

Ik ben eigenlijk zo gecharmeerd van de Polo van onze zoon dat wij die ook wel willen. 2 Audi's is teveel van het goede.
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
zit je zoon al op het forum? :mrgreen:
Die is meer van de telefoons en rijden dan computers & forums.
Maarrrr, dat gaat wel komen naar mate hij meer zelf moet doen aan de Polo.

Hij heeft nu gezien wat er allemaal mogelijk is met een beetje hulp :mrgreen:.

Ps, showroom van de Audi's net gelijk maar even helemaal bijgewerkt.

hij krijgt van mij denk een eigen account voor zijn verjaardag :tearsofjoy:
 
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!