6R stationair

Beste,

al een tijdje doet mijn Polo 6R bouwjaar 2011 raar.
De toerenteller schommelt tussen 850 - 1100, dit bij koude of warme motor.. ook na een lange trip nadat ik de motor heb warm gereden.

Ik heb een groot onderhoud gehad 2 maandjes geleden. Hiervoor deed het probleem zich ook voor. Ze hebben mijn polo aan de computer gehangen en er kwam geen foutmelding in voor. Na lang zoeken op forums ga ik ervan uit dat het aan mijn gasklep ligt, dat het te vuil is o.a.?


Alvast bedankt voor uw reactie.

Grtz,
Ersin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Het kan nooit geen kwaad om het gasklephuis effe schoon te maken. Vaak is het gasklephuis het probleem als de auto stationair slecht loopt
 
.  .  . 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Heb ik ook soms last van. Ik meende hij bezig is met de DPF. Mijn oplossing was door een keertje goed door te trekken of hem opnieuw te starten.
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Auto maandag bij VW garage hier in de buurt binnengebracht. 2de verstuiver/injector werd vervangen (gratis omdat dit na die softwareaanpassing 23R7 is gebeurd).

Auto startte terug lekker aan de garage zonder gebibber en toeren, totdat ik aan de eerste lichten stopte (vlak na de reparatie)... weer terug hetzelfde probleem. Nu is mijn polo'ke terug binnen bij VW voor verdere onderzoek.. come onnnnnnnn :(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Auto maandag bij VW garage hier in de buurt binnengebracht. 2de verstuiver/injector werd vervangen (gratis omdat dit na die softwareaanpassing 23R7 is gebeurd).

Auto startte terug lekker aan de garage zonder gebibber en toeren, totdat ik aan de eerste lichten stopte (vlak na de reparatie)... weer terug hetzelfde probleem. Nu is mijn polo'ke terug binnen bij VW voor verdere onderzoek.. come onnnnnnnn :(

Is dit probleem opgelost ?
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!