[6r] leder mf stuur zonder airbag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nico6rtdi

Bekend lid
153
72
47
Door de verkoop van mijn Polo heb ik nog wat onderdelen over, die ik nu toch niet meer gebruiken ga.
Eentje daarvan is een leder MF stuur. Heeft ca. 80.000km in mijn Polo gezeten, en is in prima staat.
Naar wens wil ik wel een foto maken, maar denk dat iedereen wel weet hoe het stuur eruit ziet.
Komt ZONDER airbag (die zit nog in de Polo)
Prijs: €40,- excl. verzending.
 
Kan je evengoed een foto maken? Zijn volgens mij namelijk wel wat verschillende soorten. En kan deze met de normale airbag die bij een standaard leren Polo 6R stuur?
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Door de verkoop van mijn Polo heb ik nog wat onderdelen over, die ik nu toch niet meer gebruiken ga.
Eentje daarvan is een leder MF stuur. Heeft ca. 80.000km in mijn Polo gezeten, en is in prima staat.
Naar wens wil ik wel een foto maken, maar denk dat iedereen wel weet hoe het stuur eruit ziet.
Komt ZONDER airbag (die zit nog in de Polo)
Prijs: €40,- excl. verzending.
Hallo heeft u het stuur nog gr Robert Kuipers
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!