6c gti bumper op een 6r (1.6 tdi)

Hee allemaal,

Tijdje geleden sinds mijn laatste post. Hoop dat deze vraag niet eerder gesteld is, kon er zo snel niks over vinden in elk geval.
De kriebels om wat aan te polo te gaan doen zijn weer ontstaan en nu zou ik graag mijn originele achterbumper willen vervangen door een GTI bumper, incl. de dubbele eindstukjes.

Nu heb ik een bumper gevonden in precies de juiste kleur en toeval bestaat niet! Nu is alleen het volgende voor mij een vraagstuk; de bumper is bestemd voor een 6C en ik heb zelf een 6R. Nu hebben de 6C en 6R naar mijn weten alleen een paar cosmetische verschillen, maar past deze bumper plug 'n play onder mijn diesel gestookte beestje? Zo niet, welke aanpassingen dien ik te doen alvorens ik de bumper kan vervangen?

En kan ik er een GTI demper bij kopen die past op de originele aansluiting? Of moet hiervoor gelast worden? Nogmaals ik hoop niet dat deze vraag eerder gesteld is, zo wel zou ik graag de verwijzing krijgen naar dat topic!

Cheers! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!