2din in een polo uit 2008

Hallo!

Ik ben nieuw hier en weet niet precies hoe het werkt maar bij deze, ik ben Eelke en heb eindelijk weer eens een polo!!
Ik ben erg blij met mijn polo 1.6 16v trendline H5 uit 2008 maar daar zit helaas nog een gewone degelijke radio in. Echter ben ik aan het rondkijken om een 2din radio erin te zetten.. Helaas ben ik totaal niet technisch en snap werkelijk niks van dat alles, maar vroeg mij af of mensen mij hier konden vertellen wat voor 2din radio's bij mijn auto mogelijk is en wat de afmeting hiervan moet zijn, ik kan dit nergens vinden en hoop dat het mogelijk is in mijn auto.

Dus mochten jullie mij willen helpen met mijn vraag hoor ik dit natuurlijk heel graag!

In afwachting van de kenners en hulpvaardigen,

Alvast super bedankt!

Groet,

Eelke.
 
Polo  H5  1.6 
nee, sommige 2din radios hebben een kromming of afgeronden hoeken.
Allemaal dingen die je moet weten.

bv een rns 510 look zal bv niet passen door de afgeronden hoeken.
Waar een Parrot astroid smart wel past door 90graden hoeken.


Daarnaast moet je bijna bij elke radio een lijstje gebruiken om hem mooi pas af te werken
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Eelke
nee, sommige 2din radios hebben een kromming of afgeronden hoeken.
Allemaal dingen die je moet weten.

bv een rns 510 look zal bv niet passen door de afgeronden hoeken.
Waar een Parrot astroid smart wel past door 90graden hoeken.


Daarnaast moet je bijna bij elke radio een lijstje gebruiken om hem mooi pas af te werken

RNS 510 replica is er ook in 2din maat.
En dat past wel.

2 din maat is gewoon de rechthoekvorm.
Daar moet je op letten.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Eelke
Deze had ik toen in m'n polo 9n3 zitten. Zat er mooi strak in.
650d70dae343ae940a397bd4f274bf01.jpg
 
volkswagern  polo  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Hans9N3, Eelke en DeeOow
Ziet er inderdaad netjes uit. ik denk inderdaad dat ik vooral naar hoeken van 90 graden moet gaan kijken. Heb wel het 1 en ander bij aliexpres gezien (veel goedkoper) maar zo'n lijst is vaak mee te bestellen of? En qua installeren is dat lastig of vergelijkbaar met een gewone radio?
 
Polo  H5  1.6 


Goedemorgen Eelke,

Waarschijnlijk is deze ook niet mogelijk. Aangezien de hoeken niet helemaal 90graden zijn.

Ik zelf ben ook aan het kijken naar een radio/navigatie en kom uit bij zoiets.

https://www.autotek.nl/product/volkswagen-android-lollipop-inbouw-navigatie-avw704/

Of

https://www.navaudio.nl/autoradio-s...f-4-caddy-fox-sharan-navigatie-radio-dvd-6065


Hoop je iets verder te hebben geholpen!


Groeten
Leon
9N3 2006
 
Volkswagen  Polo 9n3  1.4 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!