2010 Seat Ibiza Bocanegra

Tof om te zien dat je een garage hebt aangemaakt!;)
We kunnen je vorige topic samenvoegen met deze als je wilt?
Dan gaat dus alleen wel je eerste post verloren, dus die even door kopieren naar je eerstvolgende post als je die wilt behouden;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Nee is niet nodig, foto's staan hier nu ook en de mods. Vind wel mooi systeem, moeten ze bij SO ook doen zo'n garage. :)
Alleen nog een plek om filmpjes te linken. Stick Out Tongue

Seat Ibiza Bocanegra - Custom Exhaust - YouTube

Ik zeg, ga menaz en collega's lastig vallen voor het invoeren van het garage systeem:lol:

Qua filmpjes linken zijn er wel veel mogelijkheden, hier de BB code list ( BB Code List - MyPolo - Forum ), ik denk niet dat veel deze kennen, maar is wel verdomde handig:mrgreen:
Verder onder het tabje plugins hebben we ook mytube staan, daar kun je dus evt zelfs je filmpjes hier hosten(dacht ik tenminste)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ook een heel mooie VAG-variant op de Polo! Big Grin Heb tussen de Ibiza Cupra en de Polo GTI getwijfeld. Van buiten vind ik de Ibiza mooier, van binnen de Polo. Alhoewel in de Bocanegra-uitvoering de stoelen ook veel doen!

Wat voor een motor zit er in een FR?

Ik meen een 150 pk variant van dezelfde motor die ook in de Polo GTI / Ibiza Cupra ligt.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Yup, is exact dezelfde motor. Alleen met standaard 150pk.

Ik wilde eigenlijk een Polo GTI want die vond ik gewoon wat netter dan de Ibiza Cupra, maar toen zag ik een Bocanegra en was gelijk verkocht, die vond ik toch wel weer wat specialer. :)
 
Vandaag het schroefset gemonteerd!

Schroefset.JPG


Verlaging1.JPG



Kan er nog niet veel over zeggen behalve dat die er leuk bij staat en dat ik hoop dat de lente snel komt. :mrgreen:
(en me oude Eibach veren zijn tekoop!)
 
Heb maar vast me zomerwielen er ondergegooid. Zoveel rijd ik toch niet en het moet maar afgelopen zijn met die kou. ;)

Ibizmr1.jpg


Ibizmr2.jpg


Ibizmr3.jpg


Ibizmr4.jpg


Misschien achter nog een spoorverbredertje. Hij staat iig mooi op zijn wielen zo met het nieuwe schroefset.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!