Ruud9N: 2003 Volkswagen Polo 9N 1.4 55kW.
Ruud9N: 2003 Volkswagen Polo 9N 1.4 55kW.

2003 Volkswagen Polo 9N 1.4 55kW.

Merk
Volkswagen
Model
Polo 9N
Uitvoering
1.4 55kW.
Kleur
Zilver (LA7W)
Bouwjaar
2003
Dank je.

Carkit, bekerhouders, mistlampen, evt. DRL/xenon en/of armsteun.
Dat is het wel.
Ik ga hem niet verlagen, uitrusten met dikke bumpers e.d. of andere velgen erop gooien.
Evt. nog wel wat wrappen maar hoe, wie, wat weet ik nog niet.
Streep eroverheen of zwart dak o.i.d.

Owww, van de winter zou ik wel stoelverwarming willen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Mistlampen, afsluitbaar bakje voor boven op het dashboard (lijkt wel nieuw), carkit, andere console voor bekerhouders en mistlampen zijn inmiddels binnen.
Nu nog wachten op iemand met 2 rechter handen want ik sloop meer dan mij lief is.

Wel weer iets gezien wat ik graag zou willen hebben.
Zonneschermpjes voor zij- en achterruiten.
Stond zeer netjes.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Helaas nog weinig opgeschoten met de aangekochte spullen maar sinds vandaag wel de winterbandjes eronder. (zie afbeelding bovenaan in topic)
Niet moeders mooiste maar heb nu geen tijd om ze mooi te maken.
Vond de witte rand vreemd maar begin deze steeds leuker te vinden.

Velgen helaas moeten laten vervangen bij Profile omdat een vriend de achterste 2 velgen niet los kreeg.
Ze hebben ook flink moeten slaan met zo'n grote rubberen hamer maar het is ze gelukt. :)

Morgen wordt de kachel gerepareerd.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Hehe, de carkit zit erindelijk in.
Helaas kan ik geen afbeelding vanaf mijn computer in dit bericht zetten, alleen via URL. (snap er werkelijk niets van)
Dus even naar boven scrollen naar mijn garage.
Werkt helaas nog niet helemaal naar behoren maar moet ook het instructieboekje doorlezen.

Ook het bakje met deksel voor bovenop het dashboard zit erin maar werkt ook niet helemaal naar behoren.
Heb het idee dat het bakje nét te hoog zit en de deksel wil niet uit zichzelf openen. :(

Volgende projectje is de nieuwe W8 binnenverlichting.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Mooie plaats maar helaas ook de plek voor de evt. stoelverwarming.
Nou ja, als die erin komt dan moeten de twee knopjes maar aan de rechter kant komen.

Helaas, deze keer stond er alleen from URL. :( (wat ik ook deed)

Heb de W8 al in huis.
Zelf maken gaat mij toch niet lukken met 2 linker handen en een hamer en een zaag.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Zo, carkit zit er al een tijdje in maar helaas niet zoals ik hem wil hebben. (moet dus nog worden aangepast)

Afgelopen dinsdag, net voordat ik ziek werd, zijn de achterste remschijven en -blokken erop gegaan.
Ook gelijk weer de zomerslofjes erop gezet.

Afgelopen donderdag zou hij voor de APK gaan maar omdat ik ziek ben is dat exact een weekje opgeschoven.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Is de carkit niet naar beneden te verplaatsen? Net voor de pook, of links van de radio waar nu dat gat zit. Heb je dat gat overigens zelf gezaagd? Zit er een beetje raar uit nou, ik las iets over bekerhouders?
 
Alles is te verplaatsen maar wil het wel graag in het zicht hebben.

Dat gat hoort zo, is alleen nu nog leeg.
Heb nog een bekerhouder liggen maar die past nu niet (moet nog een gaatje voor worden gemaakt) en heb ook nog een kaarthouder liggen.
Dus dat gat wordt uiteindelijk wel opgevuld.

Net voor de pook zit ik met de handrem en zit hij niet in het zicht.
Lijkt mij ook verschrikkelijk onhandig en gevaarlijk als er iemand belt, of als ik hem zelf moet bedienen, dat ik steeds mijn ogen van de weg af moet halen om naar beneden te kijken.

Vanmiddag de APK. Duimen mensen. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Dank voor het duimen. :)

Glanzend door de APK gekomen!!
Ze hebben alleen de verlichting afgesteld. (daar is echt iets niet goed aan)

Dacht dat ik € 19.- voor de APK moest betalen maar schijnt toch 'gratis' te zijn. :(
Moest wel voor de viergastest, het afstellen van de koplampen en het afmelden betalen. € 39.58 totaal.
Die eerste en laatste zie ik dus als de bekende addertjes onder het gras want ik zou denken dat dat in de APK zou zitten.

Opmerking: banden achter hebben nog maar ca. 2.5mm. profiel.

Dus ik ben wel blij.
Heb ondertussen een proefrit voor een drukbezette vriend gemaakt in een Volkswagen Golf VII 1.4TSI 140PK DSG BlueMotion Highline 5d.
Wat een formidabele wagen.
Vooral de ACC (Adaptive Cruise Control) is super.
Wil ik ook in mijn 9N. Stick Out Tongue
Kan helaas geen foto's uploaden omdat ik alleen de 'via de URL' mogelijkheid krijg. :(

Misschien binnenkort ook nog een Jetta Hybrid DSG uit proberen voor die vriend. (heeft zelf geen tijd daarvoor en vertrouwd mijn oordeel)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!