2001 Volkswagen 6N2

Welkom! Leuke Polo, een 6N. Komt bij mij de nostalgie weer boven... :)
Wat voor motor ligt er trouwens in? Heb je er verder nog plannen mee?
Veel plezier hier op het forum.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Welkom! Leuke Polo, een 6N. Komt bij mij de nostalgie weer boven... :)
Wat voor motor ligt er trouwens in? Heb je er verder nog plannen mee?
Veel plezier hier op het forum.



Dank u Dank u... Nostalgie??? haha
De motor is een 1.4 16v.... Hij moet een stuk verlaagd worden ga denk ik voor
een schroefsetje en paar andere velgen, en tot slot een GTI Grill.. voor de rest niet
veel meer denk ik....
 
Welkom op ons forum! Voor de rest zou ik er ook niet veel meer aan veranderen. Denk dat een schroefset en andere velgjes alleen al super zullen staan! Al een idee wat voor velgen?

Dank u... Nee ik vind dit genoeg voor mijn Polo.... En als ik zie hoe strak de meesten er dan uitzien.!

Voor velgen nog geen idee... Totaal niet zelfs, iets van meer spaaks vind ik altijd wel mooi staan.
 
Dank u Dank u... Nostalgie??? haha
De motor is een 1.4 16v.... Hij moet een stuk verlaagd worden ga denk ik voor
een schroefsetje en paar andere velgen, en tot slot een GTI Grill.. voor de rest niet
veel meer denk ik....
Leuke plannen!
Nostalgie: 16 jaar geleden reed ik in een Polo 6N sedan, mijn eerste nieuwe auto (vd zaak, maar toch). Heb daar veel herinneringen aan.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!