Zoekfunctie mobiele weergave werkt weer!

Goedemiddag allen :)

Na lang wachten op support van de software die we gebruiken eindelijk de oplossing gevonden voor het niet werkend van de zoekfunctie op mobiel weergave, deze werkt nu weer!

Fijne dagen alvast!
In landscape mode werkte ie wel gelukkig, maar fijn dat het weer ‘normaal’ werkt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Na hoeveel keer 'nee bedankt' blijft die adblock melding weg?
Ligt eraan hoeveel klikken het is om MyPolo te white-listen Big Grin

Ik moet even een modus vinden, staat nu per 10 pagina's op tonen, wellicht dat een Notice prettiger is dan een pop-up, zal even kijken wat we daarmee kunnen. Als meer mensen white-listen kan ik het aantal advertenties wel omlaag zetten, helaas zijn de inkomsten uit advertenties e.d. meer dan gehalveerd de afgelopen 1,5 jaar, ik wil onze gesponsorde webhosting toch elke jaar wel een bedrag overmaken voor de hoge stroomkosten van tegenwoordig..
 
Ligt eraan hoeveel klikken het is om MyPolo te white-listen Big Grin

Ik moet even een modus vinden, staat nu per 10 pagina's op tonen, wellicht dat een Notice prettiger is dan een pop-up, zal even kijken wat we daarmee kunnen. Als meer mensen white-listen kan ik het aantal advertenties wel omlaag zetten, helaas zijn de inkomsten uit advertenties e.d. meer dan gehalveerd de afgelopen 1,5 jaar, ik wil onze gesponsorde webhosting toch elke jaar wel een bedrag overmaken voor de hoge stroomkosten van tegenwoordig..
Ik vind die melding ook bloed irritant. Als ik doordeweeks op kantoor ben log ik in via het werk systeem. Ik kan hier dus ad blocker niet op uitschakelen.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ik vind die melding ook bloed irritant. Als ik doordeweeks op kantoor ben log ik in via het werk systeem. Ik kan hier dus ad blocker niet op uitschakelen.
Ik heb er nu een mededeling van gemaakt, is dit "beter"?

Ik snap dat het vervelend is maar helaas denken veel mensen tegenwoordig dat alles op internet gratis is, in zekere zin is (en bijft dat ook zeker zo op MyPolo). Maar het kost ook gewoon geld. Het is ook een "spel", hoe minder mensen de ad-block gebruiken, hoe minder advertenties wij kunnen instellen om dezelfde inkomsten te behouden.. Win-win voor iedereen!

Tevens kun je op je werk compleet reclame en ad-block melding-loos inloggen als je Premium lid wordt. Ik mag toch hopen dat men per jaar 6 euro kan missen om reclames niet te hoeven zien? Dat is nog geen 0,50 euro per maand.. Los één probleem op met de informatie van dit forum en je hebt dit al terugverdiend :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en HoMi
Ook als ik de site whitelist blijft hij maar zeggen dat er een adblocker gedetecteerd is en dus een banner weergeven. Mateloos irritant, dus ook maar het banner element geblokkeerd.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
ik vind deze banner eigenlijk ook best wel aanwezig.

ik doe m'n best om een bijdrage te leveren aan het forum, niet in de vorm van geld maar in de vorm van kennis. niet meer in de mate dat ik dat vroeger ooit deed, maar toch. en dan krijg je zo'n opzichtige balk bovenin. ik denk dat ik er wel minder door op de site kijk.
was jij sowieso geen Exclusive lid destijds?
 
Ook als ik de site whitelist blijft hij maar zeggen dat er een adblocker gedetecteerd is en dus een banner weergeven. Mateloos irritant, dus ook maar het banner element geblokkeerd.
Met welke ad-blocker en browser werk je? Zijn er meer met problemen? Dan ga ik erin duiken en sowieso nadenken of dit blijvend is (moet soms eens wat uitproberen :) )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!