Zit een microfoon in maar krijg geen verbinding met Bluetooth

Hoi allemaal,

Ik ben een week geleden de trotse eigenaar geworden van een polo 6R uit 2010, er zit een rcd310 radio in en er hangt een microfoon bij de binnenspiegel. Nou had ik hier en daar gelezen dat de bluetooth module zich onder de bijrijders stoel zou moeten bevinden nou vind ik daar wel wat draden enzo maar kan het kastje voor de bluetooth nog niet echt vinden. Ook heb ik geen auxpoorten in de polo zitten. Toch vreemd het lijkt mij dat hij wel bluetooth moet hebben omdat je anders niks heb aan het microfoontje wat er in hangt. De bluetooth staat aan in het menu van de radio alleen kan ik op mn telefoon de radio niet vinden. Weten jullie wellicht wat hier het probleem is?

Alvast bedankt, met vriendelijke groet

Juan Willems
 
Volkswagen  Polo 6R  CGP 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!