Verlaging van Polo AW 1.0 TSI

Goedemiddag,

Mijn Polo AW 1.0 is op dit moment nog vrij ''kaal''. Ik heb dinsdag mijn ramen laten tinten en op de voorruit Chameleon folie laten zetten.
Nu wil ik gaan kijken wat de volgende upgrade is, er zijn nog een paar dingen die ik wil veranderen aan mijn auto.
- Velgen (ik kijk naar Bonneville, zou het slim zijn om de echte te kopen of is een Bonneville look ook vet?)
- Koplampen (vervangen door Led koplampen)
- Ontchromen (voornamelijk voorkant)
- Logo Blackout (voor- en achterkant)
- Verlagen

De dingen zoals ontchromen en logo blackout zijn de wat kleinere upgrades, maar bijvoorbeeld het verlagen is heel wat anders.
Ik heb zelf echt de ballen verstand van veren, uitlijnen, verlagen van auto's etc.

Ik was benieuwd of iemand een goed setje veren weet, en wat een goede plek is om deze te laten vervangen (officiële dealer, particulier etc)
Ik had zelf een beetje rondgezocht en stuitte op deze veren die precies voor de Polo AW 1.0 TSI zijn:
https://www.eibach-shop.com/nl/eiba...ine-vw-polo-aw1-bz1-1.0-tsi-mpi-p-598955.html

Heeft iemand zijn AW al verlaagd?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!