Stoelverwarming stuk beide stoelen in eens mee op gehouden

Beste forumleden, ik heb een polo 9n GT 1.9 TDI uit 2004.
Er zit stoelverwarming in die het deed. In eens zijn beide stoelen ermee opgehouden. Had al wat topics gelezen. Maar ik kom er niet uit, iemand tips?
Gr Jay
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
bedankt Thomas voor het reageren. Ik heb alle zekeringen vervangen. Een maat van mij zij te weinig stroom. Maar ik heb nieuwe accu en alle zekeringen op de accu ook bekeken. En schoongemaakt.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
bedankt Thomas voor het reageren. Ik heb alle zekeringen vervangen. Een maat van mij zij te weinig stroom. Maar ik heb nieuwe accu en alle zekeringen op de accu ook bekeken. En schoongemaakt.
Dan kan het zijn dat de stoelverwarming matjes wellicht stuk zijn, of een kabelbreukje.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Ja de draaischakelaars in de middenconsole.

Eigenlijk verwacht ik toch een zekering
Zekering 32 15A (blauw/zwarte draad 15+)

Op de blauw/zwarte draad moet je 12v meten bij de schakelaars bij ingeschakeld contact
Jaa dat had ik ook gehoopt. Maar de zekering 2 keer vervangen dacht miss is die niet helemaal goed. Ik zou vd week even door meten, ik hou je op de hoogte bedankt!
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Ik heb alles even door gemeten. Maar onder de stoel 12v op de schakelaar in het dashboard ook. Zekering krijg ook stroom. Maar er verandert niks als ik onder de stoel meet en de schakelaar omdraai. Wel als ik alleen de schakelaar meet gaat die bij aan loopt die omhoog en bij uit loopt die weer mooi terug. Snap er niks van… ze deden het gewoon. Waar zou ik de massa moeten checken dan? Heb bij de accu alles al schoongemaakt dus massa zou die moeten hebben.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
beide tegelijk kan toeval zijn maar ook bv een kabelbreuk in de plus of in de massa. weet niet of de 9n al load management had waarbij de stoelverwarming het niet doet als de motor uit staat?
Bedankt voor het reageren.
Nou een maatje van mij heeft de zelfde auto. Als die uit staat blijft die gewoon warm alleen warmt die minder snel op zeg maar. Heel vaag maar dat blijft vw zwz haha
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
Misschien weet iemand waar ik de regelaar kan vinden of het 2 is vraag ik mij af. Onder de stoel zitten ze niet. In het dashboard kan ik hem niet vinden handschoenen kastje er ook al uit gehad. Nergens te bekennen
 
Volkswagen  Polo 9n  1.9 
beide tegelijk kan toeval zijn maar ook bv een kabelbreuk in de plus of in de massa. weet niet of de 9n al load management had waarbij de stoelverwarming het niet doet als de motor uit staat?
Werken altijd bij contact aan, alleen minder snel warm
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!